حجه الاسلام غلامی در مراسم تودیع و معارفه مسئول امور روحانیون سپاه کربلا:

امر به معروف در جامعه باید مورد اجرا قرار گیرد/ تاکید اسلام بر رعایت اخلاق و انضباط/ تصویر

حجه الاسلام غلامی الگو قرار دادن معنویت در سپاه را لازمه بقاء حیات سپاه و نظام مقدس انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید سرآمدها و به عنوان ویژه مورد دقت و اجرا قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۰۷۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در جلسه مشورتی رده های نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا  حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی در خصوص رعایت مباحث اخلاقی گفت:  دین مقدس اسلام برای رعایت اخلاق، انضباط فردی و اجتماعی اهمیت ویژه ای قائل است.
 مسئول دفتر نماینده  ولی فقیه در سپاه کربلا اشاره کرد: مسئولیت در اسلام یک امانت است و انسانی که امانت را به عهده گرفته است در حفظ آن باید کوشا بوده و دقت نمکاید زیرا امانت مسئولیت بر او یک وظیفه شده است.
 حجه الاسلام غلامی  افزود: انسان مسئول در مرحله نخست باید خود عامل بوده تا بتواند دیگران را به داشتن سلامت اخلاق دینی، رعایت نظم و انضباط  و اجرای برنامه های محول شده سازمانی و شرعی راهنمایی و هدایت کند.
وی  بیان کرد: یک مسئول باید در درجه اول نظم، اخلاق خوب در اجتماع و سازمان  و سپس علم مدیریت  در برنامه ها داشته باشد تا دستورالعمل ها را با دقت نظر  و دقیق اعلام و اجرا کند.
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا الگو قرار دادن معنویت در سپاه را لازمه بقاء حیات سپاه و نظام مقدس انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد:  امر به معروف و نهی از منکر  در جامعه  به ویژه در سپاه باید سرآمد برنامه ها و به عنوان ویژه مورد دقت و اجرا قرار گیرد.
این مسئول اهتمام در موضوع امر به معروف  و نهی از منکر  و افزایش مطالعات در این مبحث را خواستار شد.
 در این جلسه با صدور حکمی از سوی حجه الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجه الاسلام صادقعلی حکیمی به عنوان مسئول دفتر امور روحانیون  سپاه کربلا معرفی و از زحمات حجه الاسلام محسن کاتبی در آن مسئولیت تقدیر شد.
 حجه الاسلام کاتبی در مراسم  معارفه حجه الاسلام حکیمی  با یادآوری حدیثی از امام علی(ع)گفت: مسئولیت در جامعه دینی امانت الهی است  و حفظ آنرا واجب برشمرد.
  کاتبی در خصوص تودیع مسئولیتش افزود: همانگونه که مسئولیت وظیفه تلقی می شود پس دادن آن هم ادای امانت است لذا برای مسئول جدید  و برادر عزیزم حجه الاسلام حکیمی آرزوی موفقیت می نمایم.
حجه الاسلام حکیمی  ضمن قدر دانی از زحمات  حجه الاسلام و المسلمین کاتبی و سلامتی برای آن مقام، تداوم همکاری رده های نمایندگی را کما فی السابق خواستار شد.
 
    
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار