با یاد شهدای مدافع حرم و شعار «امنیت پایدار» به میزبانی سپاه کربلا انجام شد
به مناسبت گرامی داشت یاد شهدای عزیز و مدافع حرم، صعود سراسری کوهنوردان بسیجی استان های شمالی با شعار «امنیت پایدار» به میزبانی سپاه کربلا در منطقه غرب مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۰۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در حاشیه صعود  سراسری بسیجیان استان های شمالی به دومین قله مرتفع کشور  به میزبانی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج این سپاه گفت: دشمن تلاش می کند جوانان را با اعتیاد، فساد و فحشا منحرف کند، لذا ورزش می تواند کمک بزرگی  برای جلوگیری از این اتفاق باشد.
 محمدرضایی افزود: برنامه صعودسراسری بسیجیان کوهنورد استانهای گیلان، تهران، البرز، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قم، قزوین و مازندران برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم  به روی قله علم کوه انجام شد.
وی حضور ورزشکاران استان های شمالی  را به لحاظ توجه آنان به شهدای مدافع حرم قابل تقدیر دانست و اشاره کرد: در این برنامه 60 نفر از کوهنوردان حرفه ای منتخب استانهای شمالی موفق شدند به قله 4هزار و 550 متری مازندران  که بزرگترین قله مرتفع کشور بعد از دماوند است را فتح کنند و پرچم با افتخار جمهوری اسلامی را با یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مدافع حرم به اهتزاز در آورند.
جواد الیاسی مدیر ورزش های همگانی  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و مسئول صعود سراسری سپاه و بسیج کشور نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا گفت: دومین صعود سراسری بسیجیان کوهنورد در سال جاری با یاد و خاطر شهدای مدافع حرم در خانطومان سوریه رقم خورد.
 الیاسی افزود: انشاء الله با صعود افتخار امیز بسیجیان  که پرچم پر افتخار نظام مقدس انقلاب اسلامی و مدافعین حرم را در بلند ترین قله کشور به اهتزاز درآوردند  این موفقیت ها برای بسیجیان و نظام مقدس ما در همه زمینه ها اتفاق بیافتد و پرچم اسلام بر فراز همه جهان به اهتزاز در آید.
 وی از حضور 60 بسیجی در صعود موفقیت آمیز خبرداد و یادآور شد: به مناسبت گرامی داشت یاد شهدای عزیز و مدافع حرم، صعود سراسری کوهنوردان بسیجی استان های شمالی به میزبانی سپاه کربلا  با شعار «امنیت پایدار»  در منطقه غرب مازندران برگزار شد. 
 
   
ارسال نظرات
پر بیننده ها