امام جمعه دلفان:

سفر ۱۰ دقیقه ای وزیرکار به دلفان دهن کجی به مردم بود

امام جمعه دلفان گفت:محرومیت ها در بخش های مختلف شهرستان باورکردنی نیست، مسئولین باید بیایند و از نزدیک ببینید که چقدر اوضاع وخیم است،
کد خبر: ۸۷۱۶۱۰۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سید جعفر هاشمی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرستان دلفان با اشاره به سفر ۲ روز قبل وزیر، کار، تعاون و رفاه اجتماعی به این شهرستان افزود:با وجود مشکلات متعدد معیشتی و کاری در شهرستان نورآباد و علی رغم امید مردم این شهرستان به رفع گوشه ای از این مشکلات در سفر وزیر کار اما توقف ده دقیقه وزیر کار در این شهر تنها دهن کجی به ما و مردم بود.

وی افزود:وزیر محترم تشریف آوردند ۱۰ دقیقه و یا کمتر در شهر ما توقف داشتند، درمانگاهی را افتتاح کردند که ازدو هفته قبل افتتاح شده بود و آغاز به فعالیت نموده بود.

امام جمعه دلفان محرومیت ها ی بخش های مختلف شهرستان را باورنکردنی دانست و گفت: در سفری ه به بعضی روستاها داشتم متوجه شدم که مشکل ارتباطی دارند، جاده و بهداشت مناسب ندارند و از تلویزیون و تلفن محروم هستند.

وی برنامه ریزی برای سفر یک وزیر در یک شهرستان را وظیفه مسئولین استانی و وزارتخانه عنوان کرد و گفت:در این زمینه کوتاهی شده است و ای کاش وزیر اصلا به این شهر نمی آمد.

هاشمی نژاد با بیان اینکه خرج و هزینه این سفر برای شهرستان بیشتر از منفعت و آورده آن بود افزود:حتی به اندازه هزینه هایی که برای میوه و پذیرایی این سفر ده دقیقه ای شد نتیجه ای از آن عاید مردم نشد.

امام جمعه دلفان در مورد مشکلات روستاهای این شهرستان گفت: بیش از ۲۰۰ روستای این شهرستان مشکل آب دارند که مسئولین استانی تا زمانی که نامه رسمی فرمانداری برای آنها ارسال نشد مشکل آب روستاهای دلفان را باورنکردند.

هاشمی نژاد با اشاره به اینکه سال گذشته با حضور آقای بازوند شورای برنامه ریزی استان در این شهر تشکیل شد افزود: بنا شد که به بعضی از کار آفرینان شهر وام بدهند اما متاسفانه هرگز وامی به کارآفرینان داده نشد در صورتی که درخواست های زیادی نیزاز یوس کارآفرینان وجود داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار