خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان از کتابت وصیت نامه های شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافعین حرم این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۰۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گزگان به نقل از شبستان،حجت الاسلام یعقوب مهدوی، با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد:همایشی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافعین حرم که با نثار خون خود ریشه درخت اسلام را آبیاری کرده اند و همچنین آشنایی مردم شهید پرور و فرزندان ایران اسلامی با اندیشه های والای این شهدای گرانقدر برگزار می شود.

 

وی افزود: این مراسم همزمان با سالروز هفته دفاع مقدس در دو نقطه از محل های پرتردد شهر گرگان به صورت همزمان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به خصوص شهدای مدافعین حرم به منزله ارج نهادن به وارسته ترین  انسانها و پاکترین و بی ریا ترین فرزندان ایران اسلامی ما می باشد.

 

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: با ارزشترین و گرانبهاترین چیز برای هر انسان جان است و این فرزندان پاک گرگان زمین و اهداء این سرمایه عظیم خود به ما آموختند که در راه ائمه و خاندان پاکشان نثار جان حداقل چیزی است که یک مسلمان وارسته می تواند تقدیم کند.

وی اظهارداشت: گام نهادن در این راه یکی از بالاترین افتخارات است که نصیب هر انسانی نخواهد شد و فقط بهشتیانند که به این مقام الهی دست خواهند یافت.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این همایش 10 نفر از هنرمندان انجمن تجسمی که در رشته تصویرگری فعالیت می کنند نیز به صورت زنده و در قالب کارگاه ورک شاب اقدام به طراحی تصویرشهدای گرانقدر مدافع حرم شهرستان گرگان خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها