خبرهای داغ:
دومین کارگاه داستان نویسی جشنواره رضوی«کبوتر حرم»در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۱۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، دومین کارگاه داستان نویسی جشنواره رضوی(کبوتر حرم) در شاهرود برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که با حضور علاقمندان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، عبادی اظهار کرد : معیار نویسندگی ، فهم از نویسندگی است گفت : باید خواننده از خلق یک اثر به آرامش برسد.

وی افزود : هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ، افزایش ارتقای سطح کمی و کیفی آثار ، تشویق و حضور فعال داستان نویسان در جشنواره ملی داستان نویسی رضوی می باشد که زمینه شرکت و حضور داستان نویسان به جشنواره را هموارتر می نماید.

عبادی با بیان اینکه داده ها و چیدمان در خلق یک داستان ، باید متناسب با شخصیت آن داستان پیش برود ، باید خواننده را مجذوب و سرگرم خود کند.

برگزاری جلسه وعظ و سخنرانی بمناسبت شهادت حضرت حمزه (ع) و وفات حضرت عبدالعظیم (ع)

جلسه وعظ و سخنرانی بمناسبت شهادت حضرت حمزه (ع) و وفات حضرت عبدالعظیم (ع) توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار شد.

محمد ابراهیمی نائب رئیس اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان و مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از برگزاری جلسه سخنرانی بمناسبت شهادت حضرت حمزه (ع) و وفات حضرت عبدالعظیم (ع) خبرداد .

ابراهیمی افزود: جلسه سخنرانی بمناسبت شهادت حضرت حمزه (ع) و وفات حضرت عبدالعظیم (ع) ویژه خواهران در مورخه چهارشنبه 30/4 از ساعت 17 الی 19 با سخنرانی استاد معصومه بهرامی و جلسه ویژه برادران از ساعت 21 الی 23 با سخنرانی حجت الاسلام اسدی در موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار گردید.

ابراهیمی گفت: جلسه سخنرانی هر هفته شبهای جمعه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اساتید در موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار می گردد.

آغاز اجرای نمایش کمدی،موزیکال « مضحکه» در شاهرود

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود از اجرای نمایش کمدی موزیکال مضحکه در سالن آمفی تئاترمجتمع فرهنگی هنری مهر خبرداد.

شعبانعلی آشوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در حاشیه اجرای تائتر گفت : این نمایش بر اساس قصه های اساطیر شاهنامه ساخته شده و کاری از گروه هنری پارکینگ به کارگردانی ، کارگردان برتر تئاتر کشوری شهاب الدین حسین پور در حال اجرا می باشد .

وی افزود: بازیگران این تائتر مهدی فریضه، شهروز شبستری ، علیرضا مویدی ، احمد نگهبان ، مه کامه بذال طبع ، مرضیه سراب و پوریا هستند که به نقش آفرینی می پردازند.

آشوری تصریح کرد: این نمایش از 29 تیر ماه لغایت 7 مرداد ماه ساعت 30/20 در سالن بهمن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود اجرا می گردد و علاقمندان می توانند با تهیه بلیط از این تئاتر بهره مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها