خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سرپل ذهاب:

عملیات مرصاد برگ زرینی از حماسه و مقاومت رزمندگان اسلام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرپل ذهاب از عملیات مرصاد به عنوان برگ زرینی از تاریخ حماسه و مقاومت رزمندگان اسلام در غرب کشور، یاد کرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۲۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
سرهنگ مسعود قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد (پنجم مرداد سال 67)، افزود: قدرت پوشالی منافقان کوردل با رشادت و دلیرمردی رزمندگان اسلام در کمینگاه مرصاد برای همیشه نابود شد.
وی بیان کرد: دشمن بعثی عراق با هدف نابودی انقلاب و فروپاشی نظام اسلامی وارد خاک کشور شد اما با شهامت رزمندگان اسلام این هدف شوم آنان نقش برآب شد.
وی اظهار داشت: منافقین کوردل، با کمک کشورهای غربی و رژیم بعث عراق، آخرین نیرو و توان خود را به میدان نبرد آوردند و تصور می کردند که با استقبال ملت ایران در اندک مدتی خود را به تهران می رسانند، غافل از اینکه مردم ولایی کشورمان به ویژه مردم استان کرمانشاه با رشادت های فراوان در منطقه مرصاد، دشمنان نظام اسلامی را زمین گیر کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه سرپل ذهاب، بیان کرد: رزمندگان اسلام با گذشت از جان و مال خود، اوج غیرت و شجاعت بزرگ ایران را در هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه در عملیات غرورآفرین مرصاد به نمایش گذاشتند.
سرهنگ قنبری با بیان اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات ظفرمند مرصاد پایه های اقتدار نظام اسلامی را تثبیت کرد، اظهار کرد: منافقان کوردل به تصور اینکه نظام اسلامی دچار ضعف قدرت نظامی شده است، توطئه ای شوم علیه کشورمان را تدارک دیدند اما نیروهای مردمی و رزمندگان اسلام با استقامت در برابر حربه های شوم منافقان و دشمنان به پیروزی رسیدند.
وی برگزاری یادواره شهدا، غبارویی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقه فرهنگی و ورزشی، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و تبلیغات محیطی را از ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سرپل ذهاب عنوان کرد.
ارسال نظرات