خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: آیین افتتاحییه اردوهای طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی میانه با حضور بیش از 150 نفر از دانش آموزان ثبت نام کننده در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۴۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رئیس آموزش و پرورش میانه در این آیین، با بیان اینکه از امروز یک حرکت بسیجی با عنوان طرح هجرت 3 در منطقه آغاز می شود، اظهار امیدواری کرد: همه کارهای ما جهادی و بسیجی باشد.

اسفندیار صادقی به نقش بسیج و وظایف آن در کشور اشاره و بیان کرد: هر کجا در کشور دچار مشکل شده ایم بسیج و تفکر بسیجی توانسته است کشور را نجات دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج یک ارگان و نهاد نیست، بلکه مکتب و تفکری است که ریشه در احکام اصلی اسلام داشته و نشات گرفته از تفکر عاشورای حسینی است.

صادقی اظهار داشت: امروز دفاع از دستاورد های انقلاب و دوران دفاع مقدس برعهده بسیج است.

وی با بیان اینکه باید قدردان شهدا باشیم، گفت: ما در مقابل شهدا و خانواده آن ها وظیفه داریم که تفکر بسیجی را حفظ کرده و مطیع محض ولی امر مسلمین جهان باشیم تا به عنوان بسیجی مخلص،از اهداف انقلاب دفاع کنیم.

رئیس آموزش و پرورش میانه با اشاره به مشکلات موجود در جامعه، تصریح کرد: بیشتر مشکلات جامعه به خاطر فاصله گرفتن از فرهنگ بسیجی است چراکه هر اندازه از فرهنگ بسیجی فاصله بگیریم، از اهداف انقلاب دور خواهیم بود.

وی با تاکید به اینکه برای آینده کشور، بسیجی متعهد و متخصص لازم است، بیان داشت: دانشمندانی همچون شهید علی محمدی و شهید شهریاری، افتخار می کردند که بسیجی هستند و در راستای اشاعه علم و فنون روز دنیا، در کنار تعهد، تخصص هم داشتند.

اسفندیار صادقی با بیان اینکه باید با اخلاق و رفتار نیکو، دانش آموزان را جذب بسیج کنیم، خاطرنشان کرد: برای آینده کشور دانشمندانی با تفکر بسیجی لازم هستند و اگر می خواهیم انقلاب را به اقصی نقاط دنیا صادر کنیم لازمه اش این است که تفکر ما در راستای انقلاب قرار گیرد و آن تفکر بسیجی است.

فرمانده سپاه میانه نیز در سخنانی خبر داد: هشتم مرداد(جمعه)، پیکر دو شهید گمنام از ساعت 10:30، از روبروی یادمان شهدای زینبیه در کنار سپاه میانه تشییع خواهد شد.

جعفر غیابی افزود: وظیفه داریم همگامو همراه با مردم، در این آیین حضور گسترده داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها