مسئول تعلیم و تربیت ناحیه پاوه ضمن بازدید ازحلقه های صالحین پایگاه شهید رستمی گلان گفت: دشمن امروز بنیان های اعتقادی و دینی جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۵۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: ماموستا ملا امید ولی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه پاوه از حلقه های صالحین پایگاه شهید رستمی روستای گلان استان کرمانشاه بازدید نمود و در جریان روند پیشرفت اعضای حلقه ها قرار گرفت.

ماموستا ملا امید ولی در این بازدید گفت : هدف از خلقت انسان عبودیت خداوند و رسیدن به مقام خلیفه الهی است ولی متاسفانه جامعه جهانی امروز از این هدف خلقت غافل شده و بی راهه را می پیماید.

وی نظام جمهوری اسلامی را یک عامل بسیار مهم در فراهم شدن زمینه های عبودیت و پیمودن مسیر قرب الهی دانست و اظهار داشت: دشمنان اسلام و انسانیت امروز بنیان های اعتقادی و دینی جوانان و نوجوانان را هدف گرفته اند و برای این مهم میلیاردها دلار هزینه می کنند.
ملا امید ولی در ادامه گفت: برای مقابله با حربه های دشمن باید در تقویت باورهای دینی جامعه کوشش کنیم و حلقه های صالحین با توجه به گستردگی و پوشش فراگیر آن یکی ار مهمترین راه های مقابله با نظام سلطه و دشمنان اسلام و ایران است.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات