فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیریک استان هرمزگان گفت: در همایشی با حضور 700 نفر از بانوان بسیجی، بانوان نهادها و ادارات شهرستان از 50 نفر بانوی موفق، نمونه و الگوی حجاب و عفاف و مدافعان حریم خانواده شهرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۶۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت هرمزگان گفت: حجاب و عفاف از احکام نورانی اسلام است که رعایت آن ضامن مصونیت و امنیت فرد و جامعه می شود.

وی افزود: جامعه ای که درآن حجاب و عفاف رعایت نشود دچار گناه و معصیت و در نهایت عذاب الهی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه شهرستان سیریک استان هرمزگان خاطرنشان کرد: رعایت حجاب و عفاف در جامعه علاوه بر امنیت و مصونیت فردی و اجتماعی، سبب قرب الهی می شود و انسانی که گوهر وجودی خویش را شناخته باشد آن را به راحتی از دست نخواهد داد و حفظ حجاب برای زن مهمترین گوهر و زینت دهنده شخصیت اوست.

 اسلامی یادآور شد: رعایت حجاب و عفاف در جامعه ما یک ارزش محسوب می شود و اساس شکل گیری نظام مقدس برپایه های ارزش های و کرامت انسانی برای قرب و رضای خداوند متعال تشکیل و بنیانگذاری شده و وظیفه همه مسئولین و مردم است تا در راستای حفظ و عینیت بخشیدن به ارزش ها و آرمان ها تلاش، همراهی و مساعدت داشته باشند.

 این مسئول تصریح نمود: در سال های اخیر در کشور ما دشمنان سعی و تلاش زیادی در بد حجابی و بی حجاب کردن بانوان با صرف هزینه های هنگفت و پوشش شبکه های ماهواره ای و گسترش شبکه های اجتماعی در فضای مجازی انجام داده اند که تا حدود زیادی دشمنان متاسفانه موفق شدند و وظیفه شرعی و قانونی ماست تا در برخورد و جلوگیری و رصد و ریشه یابی این معضل فرهنگی و اجتماعی همت عملی نه شعاری داشته باشیم.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات