سد معبر موجب کسادی بازار شده و جمع آوری آن ضروری است

سد معبر مشکل اصلی و اساسی مشگین‌شهر است اما متاسفانه پیگیری کننده ای ندارد.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۷۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

برخی از مغازه‌داران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از مشگین شهر اظهار کردند که سد معبر مشکل اصلی و اساسی مشگین‌شهر است اما متاسفانه پیگیری کننده ای ندارد و هر از گاهی مامورین با اخطار می‌آیند و وقتی می‌بینند توجهی نمی شود آنان نیز از منصرف می‌شوند.

آنان معتقد هستند سد معبر موجب کسادی بازار شده است چرا که مردم به راحتی نمی‌توانند در معابر عمومی شهر به راحتی رفت و امد داشته باشند و همچنین سد معبر موجب می‌شود آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در معابر عمومی افزایش یابد در حالی که با بازگشایی معابر مردم به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی به صورت آزادانه در معابر رفت و امد کرده و خرید خواهند کرد.

برخی از مغازه‌داران اظهار دارند که سد معبر کنندگان در این شهر محدود به چندین نفر است که در صورت جمع آوری آنان مابقی به راحتی و با تذکر کوتاه جمع‌آوری می‌شوند چرا که اکثر سد معبر کنندگان از روز ناچاری دست به این کار می‌زنند چرا که برخی از مغازه داران برای اینکه از قافله عقب نمانند دست به این کار می‌زنند چرا که معتقد هستند چاره‌ای جز این ندارند.

یکی از مغازه داران که از جمع اوری سد معبر در سطح شهر خوشحال بود و خود نیز اخطاریه دریافت کرده بود گفت: برخی از مغازه‌داران چندین برابر ظرفیت مغازه‌ها کالا انبار می‌کنند و آن را در حاشیه خیابان به فروش می‌رسانند که با این کار جلو دید سایر مغازه‌ها را می‌گیرند لذا ما نیز به اجبار برای اینکه بتوانیم کاسبی کنیم مجبور هستیم با آنان همراه شویم.

با توجه به رضایت عموم مردم و برخی از مغازه‌داران از جمع اوری سد معبر در سطح شهر مغازه داران خواستار ادامه این روند هستند تا به یک فرهنگ تبدیل شود و مغازه دار دیگر به خود اجازه ورود به حریم دیگران نشود و به حق و حقوق خود قانع باشند.

مغازه‌داری اظهار کرد: با بازگشایی معابر نه تنها مشکل رفت و امد عابرین پیاده رفع شود بلکه با بازگشایی پیاده روها مردم بیش از گذشته در سطح شهر حاضر خواهند شد و با آرامش کامل به خرید می‌پردازند و بازار نیز از این رکود خارج می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار