در حال حاضر 7 درصد از دختران در شرف ازدواج سطح استان، تحت حمايت اين نهاد قرار دارند كه حمايت‌هاي مردم شريف مي‌تواند زمينه‌هاي ازدواج آسان آنان را فراهم آورد.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۷۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز زلالي در نشست با خبرنگاران خبرگزاري‌هاي رسمي كشور با بيان اينكه در سال گذشته يك هزار و 677 كمك هزينه ازدواج به نوعروسان و فرزندان ذكور خانواده‌هاي تحت حمايت پرداخت شده است تا آنان زندگي مشترك خود را آغاز كنند، گفت: هم اكنون يك هزار و 500 نوعروس پشت نوبت دريافت كمك هزينه جهيزيه قرار دارند تا راهي خانه بخت شوند.

وي با اشاره به اينكه مشاركت همه جانبه خيرين در امر ازدواج جوانان نيازمند راه گشاي بسيار تاثيرگذاري در جهت پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي است، اظهار كرد: فراهم آوردن شرایط ازدواج آسان اقشار آسيب پذير و رفع موانع آن، تنها با مشارکت عمومي خيرين و نيكوكاران ميسر مي‌شود كه اميدواريم شاهد اقدامات همه جانبه مردم نوعدوست استان در اين زمينه باشيم.

زلالي در ادامه سخنان خود با اعلام اينكه 26 مركز نيكوكاري در سطح استان فعاليت دارند، اعلام كرد: در سالجاري تلاش داريم تا با ايجاد 34 مركز ديگر، فعاليت‌هاي گسترده‌اي را در جهت بالابردن همبستگي اجتماعي به انجام رسانيم.

مديركل كميته امداد استان اردبيل با بيان اينكه مراكز نيكوكاري پل ارتباطي بين اغنيا و فقرا در هر محله هستند، بيان كرد: به شكرانه خداوند متعال تا به امروز اين مراكز در جهت بالابردن احساس تعهد اجتماعي و ارتقاي فرهنگ تعاون به خوبي عمل كرده است.

ارسال نظرات