فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود گفت: بسیجیان حوزه مقاومت الحدید بسیج ادارات تاکنون قریب به 40 میلیون ریال به جبهه مقاومت اسلامی کمک کرده اند.
کد خبر: ۸۷۱۶۳۵۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به کمک به جبهه مقاومت اسلامی گفت: بسیجیان پایگاه های بسیج کارمندی شاهرود تاکنون قریب به 40 میلیون ریال به جبهه مقاومت اسلامی کمک کردند.

وی افزود: واریز کمک های نقدی به جبهه مقاومت اسلامی به شماره حساب 1-133926-42-2312 بانک انصار می باشد که همه می توانند مبالغ خود را به این حساب واریز نمایند.

احمدی با اشاره به کمک های بسیجیان ادارات در ماه مبارک رمضان به مستمندان در قالب طرح همیان مولا نیز گفت: در ماه مبارک رمضان قریب به 80 میلیون ریال بصورت نقدی و 6 میلیون ریال بصورت سبد کالا به طرح سفره های آسمانی با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اهدا شد.

فرمانده بسیج ادارات الحدید با بیان اینکه کارمندان در کمک به همنوعان خود در خط اول قرار دارند و سال گذشته نیز کمک های فراوانی نمودند افزود: ترویج فرهنگ کمک و خدمت به دیگران با توجه به وظیفه ذاتی خدمت رسانی کارمندان، در آنها نهادینه شده است و این عزیزان همیشه در کارهای خیر و کمک به دیگران در خط اول قرار دارند و این یکی از اهداف و اصول فرهنگ بسیجی نیز هست و نشان از ترویج این فرهنگ میان کارمندان ادارات و دستگاه های اجرایی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها