سلیمی در گفت‌وگو با «بسیج»:

استقلال ایران چشم دستگاه های امنیتی بیگانه را کور کرده/ ولایت فقیه امنیت ایران را تضمین کرده است

حجت الاسلام سلیمی گفت: یکی دیگر از عوامل مهم در این خصوص استقلال کشور است که موجب شده است تا سیستم های امنیتی بیگانه اشرافی نسبت به وضعیت اطلاعاتی و امنیتی کشور ما نداشته باشند.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۱۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به گسترش حملات تروریستی داعش به اروپا و دورماندن ایران از این دست حملات گفت: بدون شک اصلی ترین دلیل وجود این امنیت را باید در وجود نهاد ولایت فقیه دانست که موجب شده است بین مردم و حاکمیت یک پیوند ایمانی و قوی ایجاد شود.

وی داشتن توان دفاعی بالا و همچنین بهره مندی از روحیه شهادت را نیز از عوامل دیگر تضمین کننده امنیت ایران دانست و گفت: یکی دیگر از عوامل مهم در این خصوص استقلال کشور است که موجب شده است تا سیستم های امنیتی بیگانه اشرافی نسبت به وضعیت اطلاعاتی و امنیتی کشور ما نداشته باشند.

سلیمی همچنین از رفتار دوگانه غربی ها در مبارزه با تروریسم انتقاد کرد و گفت: آمریکایی ها هرجا که تروریسم به نفع آنها باشد از آن چشم پوشی م یکنند و همین عامل نیز باعث شده است تا امروز داعش تبدیل به یک غده سرطانی در خاورمیانه شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار