خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه عشایری استان کرمانشاه:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: در تربیت نسل آینده، مهمترین شاخصه ای که باید در تربیت دانش آموزان مدنظر قرار گیرد، عزتمندی دینی در نسل آینده خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۳۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
حجت السلام امین سلیمانی مسئول تعلیم و  تربیت سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه اظهار داشت: تعلیم و تربیت و نقش والای آن در نظام ارزشی اسلام، پایگاه رفیع و جایگاه منیع را به خود اختصاص داده است. 

حجت السلام سلیمانی در ادامه بیان داشت: با نگاهی ژرف، بلندای منزلت تعلیم و تربیت را، در پیوند با هدف آفرینشی انسان و علت نهایی خلقت او باید جستجو نمود.

مسئول تعلیم و  تربیت سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه سپس به فرمایش مقام معظم رهبری،  اشاره کرد و افزود: در تربیت نسل آینده، مهمترین شاخصه که، بایستی در تربیت  دانش آموزان مد نظر قرار گیرد و شکل گیری ((هویت مستقل)) عزتمندی دینی در نسل آینده خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: یک مربی بایستی ولایت مدار و استکبار ستیز باشد، تا بتواند متربیانی انقلابی به مانند شهید مطهری با آن  روحیه انقلابی، که در مقابل شرق و غرب سر تعظیم فرو نیاورد.

ارسال نظرات