عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) در گفت‎و‎گو با «بسیج» عنوان کرد
سید ایراهیم حسینی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها از این پایگاه و سرمایه اجتماعی برخوردار نیستند، گفت: بسیج مردمی و از سوی دیگر توسعه توانمندهای دفاعی و بهره مندی از سردارانی همچون قاسم سلیمانی سبب شده است دشمن در خارج از مرزهای ایران زمین گیر شود.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۴۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج با اشاره به گسترش حملات تروریستی داعش به اروپا و در امان بودن ایران از این دست اقدامات گفت: به نظر می رسد آنچه عامل اصلی در ناکامی داعش در حمله به ایران شدهف تبعیت ملت ایران از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها از این پایگاه و سرمایه اجتماعی برخوردار نیستند، ادامه داد: بسیج مردمی و از سوی دیگر توسعه توانمندهای دفاعی و بهره مندی از سردارانی همچون قاسم سلیمانی سبب شده است دشمن در خارج از مرزهای ایران زمین گیر شود. 
 
حسینی با تاکید بر اینکه قانون حاکم بر عرصه بین المللی قانون زور است و اگر کشوری توانمندی دفاع از خود را نداشته باشد اسیر بحران می شود، ادامه داد: ایران اسلامی با گسترش عمق استراتژیک خود در منطقه غرب آسیا، فضایی را ایجاد کرده است که تروریست ها برای اقدام علیه ایران مجالی نمی یابند.
ارسال نظرات