مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان خبر داد:

فعالیت9 هیئت پیروان عترت در چهارمحال و بختیاری

حمیدرضا توسلی با اشاره به فعالیت 9 هیئت خواهران پیروان عترت در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام ناب با تمام توان به میدان آمده اند.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۶۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست استانی مسئولین پیروان عترت خواهران هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری با حضور سرکارخانم زهرا ساکت در سالن اجتماعات یاس مجتمع لاله شهرکرد برگزارشد.

در این نشست مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری ضمن خیر مقدم گویی به حضار به ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی هیئات رزمندگان اسلام در سطح استان پرداخت.

حمیدرضا توسلی به تأسیس این هیأت در مرکز استان اشاره کرد و گفت: هیأت رزمندگان اسلام استان از سال 1372 با حضور آحاد مردم ولایتمدار و عضو هیأت رییسه مرکز و مداح اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام حاج صادق آهنگران با قرآئت دعای پرفیض کمیل در مسجد جامع این شهر،کار خود را بصورت رسمی آغاز کرد.

وی به استقبال پرشور آحاد مردم ولایتمدار و مومن استان از برنامه های هیئات اشاره کرد و ادامه داد:هیأت رزمندگان اسلام با دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح توانسته است در جذب اقشار مختلف از جمله نسل به محافل معنوی نقش خوبی را ایفا کند.

توسلی به راه اندازی سایر هیئات رزمندگان در شهرستانهای استان از جمله واحد پیروان عترت خواهران و نوجوانان عاشورایی اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه های ویژه هرکدام از زیر مجموعه های، درحال حاضر 24 هیأت رزمندگان اسلام درسطح استان فعالیت دارند که 9 هیئت به خواهران اختصاص دارد.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به فعالیت واحد خواهران و جوانان ونوجوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: با تدبیر ارزشمند مسئولین در مرکز کشور برای اجرای برنامه ویژه بانوان و نیز جوانان نوجوانان عاشورایی دو مجموعه واحد پیروان عترت خواهران و نوجوانان عاشورایی برادران هیأت رزمندگان ایجاد شد که در این استان هم مانند سراسر کشور این دو مجموعه فعالیت خود را آغاز کردند.

توسلی از همکاری مردم خیر، مسئولین و رسانه ملی در استان تقدیر کرد و افزود:بسیاری از برنامه های اجرایی هیأت رزمندگان اسلام ، پیروان عترت خواهران ، همچنین نوجوانان عاشورایی ضمن پوشش مطلوب خبری بصورت زنده و مستقیم از شبکه های استانی صداوسیما و شبکه های سراسری شما پخش می شود.

وی به آخرین برنامه پخش زنده از شبکه های استانی سیما و صدا استان اشاره کرد وگفت:امسال نیز مراسم لیالی باعظمت قدر از ساعت 23 الی 3بامداد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)شهرکرد به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد برگزارشد که این مراسم با شکوه درشب های 19-21 و 23 ماه مبارک رمضان با همکاری ارزشمند مدیرکل ، معاونین و سایر مسئولین صدا وسیمای استان بصورت زنده از سیما و صدای استان پخش شد.

توسلی با اشاره به جنگ نرم دشمن یکی از راه‌های مقابله با ترفندهای دشمنان را برگزاری جلسات باشکوه با حضور سخنرانان و مداحان بصیر دانست و افزود: هیئات مذهبی و هیأت رزمندگان اسلام نقشی بسیار مهمی را در بصیرت افزایی برعهده دارند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان تصریح کرد:بیان آیات،احادیث، روایات، مطالب و اشعار حماسی و نیز دشمن شناسی بهترین راه مقابله با توطئه های استکباری است.

توسلی دشمنی استکبار جهانی با اسلام ناب و تروریج اهداف انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و ادامه داد:دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم و انقلاب اسلامی باتمام توان به میدان آمده است، مردم ولایتمدار ، مومن وانقلابی وظیفه دارند با حمایت از ولایت فقیه و حراست از اسلام و انقلاب، ترویج روحیه معنویت، ایثار و گذشت نسل جوانان با ترفندهای دشمنان آشنا کنند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،خیر مقدم گویی و ارائه گزارش خانم لیلا میراحمدی، مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد، سخنرانی سرکار خانم زهرا ساکت، مدیر پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام کشور، تشریح برنامه های اجرایی خواهران در سطح کشور و پاسخ گویی به سوالات از دیگر برنامه های دراین نشست بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار