خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

عدم تبعیت از فرهنگ غربی در سبک زندگی معنای جهاد اکبر امروز است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: عدم تبعیت از فرهنگ غربی در سبک زندگی معنای جهاد اکبر امروز است.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۹۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مراسم  آیین افتتاحیه دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان قزوین که در مجتمع فرهنگی تفریحی ابوذر همدان برگزار گردید اظهار کرد: امروز در هجمه های ضد فرهنگی و دینی که دشمنان برای کشور اسلامی ما طرح ریزی کرده اند بسیج وظیفه اش جهاد کبیر است و این جهاد  امروز به معنی تبعیت نکردن از دشمن در سبک زندگی می باشد.

وی در جمع 140 نفری فرماندهان آینده واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس استان قزوین عنوان کرد: در دنیا انقلابهای زیادی رخ داده است اما عمرشان بسیار کوتاه بوده و یا بعد از مدتی از اصل انقلابشان منحرف گشته اند اما انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در جهان است که بعد از گذشت 37 سال از عمر با عزتش در مسیر اصلی خود در حرکت و پیشرفت است و این یک نعمت الهی است .

وی در ادامه متذکر شد: بسیجی باید ایمان به قدرت لایزال الهی داشته باشد و هیچ قدرتی را بالاتر از قدرت الهی نداند و ایمان به این داشته باشد که ما قدرت الهی را  مهمترین پشتیبان خود می دانیم.

این مقام مسئول تبیین کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند اگر تمام قدرتهای جهان علیه من باشند در مقابلشان خواهم ایستاد چون به قدرت خداوند ایمان دارم، بسیج ما هم باید اینگونه فکر کند و عمل کند چون بسیج یک شجره طیبه است و بسیجی نباید از هیچ قدرتی در دنیا باکی نداشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه یاد آور شد: شما فرماندهان واحدهای بسیج مدارس اگر میخواهید بسیجی جذب و تربیت کنید باید نیرویی که عاشق خدا و دین اسلام و عاشق ولایت تربیت کنید و هدف باید قرب الهی و خدمت به مردم باشد و اگر نیروی بسیج با این ویژگی ها ساخته شوند جامعه به سمت تعالی پیش خواهد رفت و بسیجی اگر تابع ولایت باشد پیروز عرصه ها خواهد شد.

 1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار