در فاصله پذيرش قطعنامه 598 ،توسط حضرت خميني (ره) که ايشان از آن به عنوان نوشيدن جام زهر نام بردند، تا حالت قطعيت يافتن آن، زماني بود که منافقين به آن به عنوان فرصتي مغتنم جهت ساقط كردن نظام جمهوري اسلامي ايران( به زعم خود) نگاه مي‌کردند. از طرفي، نظر بر اين که در آن برهه توجه عمده نيروهاي ايران به جنوب کشور بود، منافقين در اين فکر بودند که از طريق جبهه غرب در طي چند روز حكومت اسلامي ايران را براندازند.
کد خبر: ۸۷۱۶۵۱۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
سرهنگ بادسار مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت فرارسیدن  سالروز عملیان مرصاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج کرمان گفت: 31 شهریور سال 1359 دشمن با تصور ضعف در ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم انسجام در نیروهای مسلح ما به ایران عزیزمان حمله کرد.

همه برآوردها از نظر ظاهری ومحاسبات دنیایی درست بودتا جایی که صدام به خبرنگاران گفت ادامه مصاحبه پایان هفته در تهران.

در فاصله پذيرش قطعنامه 598 ،توسط حضرت خميني (ره) که ايشان از آن به عنوان نوشيدن جام زهر نام بردند، تا حالت قطعيت يافتن آن، زماني بود که منافقين به آن به عنوان فرصتي مغتنم جهت ساقط كردن نظام جمهوري اسلامي ايران( به زعم خود) نگاه مي‌کردند.

از طرفي، نظر بر اين که در آن برهه توجه عمده نيروهاي ايران به جنوب کشور بود، منافقين در اين فکر بودند که از طريق جبهه غرب در طي چند روز حكومت اسلامي ايران را براندازند.
 
وی افزود:بلاخره در تاریخ 3 مردادماه 1367  سازمان مجاهدین خلق(منافقین) همراه با ارتش عراق هجوم مشترکی را از طریق سرپل ذهاب به طرف شهر کرند با تصور اشتباه ازهم پاشیدگی وضعیت نظامی ایران و اوضاع داخلی آغاز کردند.بطوریکه رجوی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته بود:جمع بندی نهایی در میدان آزادی.
آنها نیز می پنداشتند یک ضربه وشوک نظام جمهوری اسلامی را فرو خواهد ریخت.
بازهم برآوردها به ظاهر درست بود. اما آنچه را که آنها درک نکردند و در ادامه نیز دشمنان ما(استکبار) از فهم آن عاجزند؛رابطه امام و امّت وتوکل به خدای تعالی عامل اصلی موفقیت ها بوده و هست.
لذا بلافاصله پس از اطلاع مردم از هجوم منافقین و پیام امام،بسیجی ها سیل وار  راهی غرب کشور شدند وبه همراه یگان های سپاه پاسداران وارتش راه را  بر منافقین بستند و از روبرو و اطراف به انها حمله کردند وسازمان نظامی منافقین را متلاشی کردند و آنها با برجای گذاشتن کشتگان واسیران بسیار با ذلت و خواری فرار کردند.
ایشان  با تکیه بر پیروزیهای نظامی ما در هشت سال دفاع مقدس افزودند:اکنون باید از فراز ونشیب های مختلف 37 ساله بویژه دوران دفاع مقدس تجربه ها آموخت.نیروهای مسلح مقتدر ما در همه مرزهای این سرزمین هوشیار وبیدارند و جایی برای رخنه ونفوذ بیگانگان باقی نگذاشته اند.الحمدلله ظرفیتها وطرح های دفاعی و امنیتی در مرزها، دیگر توان حمله ی ناگهانی را از دشمنان ما سلب کرده است.
اما باید مراقب نفوذ دشمن در فکرها بود و رخنه های فرهنگی را به خوبی مدیریت کرد تا نتواند شبیخون بزند.
او (دشمن) در عملیات آشکار شکست خورده و بدنبال عملیات پنهان یعنی نفوذ است.غافل از آنکه رهبری بیدار،دانا ، آینده نگر و با بصیرت داریم..البته نفوذ راهبردها وابعادی دارد واز شیوه های متنوع وپیچیده ای دشمن استفاده میکند که جا دارد دولتمردان و  مسئولان با روحیه انقلابی  وتحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای در این جبهه نیز امید دشمن را  به یأس تبدیل کنند.
درپایان به روح وروان پاک ومطهر شهیدان انقلاب اسلامی وشهدای عملیات مرصاد درود وسلام وصلوات می فرستیم وبرای سلامتی مقام عظمای ولایت آرزوی سلامتی وطول عمر بیشتر از درگاه ایزد منان خواستاریم.

ارسال نظرات