خبرهای داغ:
معاونت امور جوانان در استان قزوین بیان کرد: سازمان امور جوانان به سازمان دهی و نظارت دستگاه های متولی امور جوانان با گزارش گیری و نظارت از ابتدا تا نتیجه برنامه ها می پردازد.
کد خبر: ۸۷۱۶۵۴۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

قاسمی معاون اداره امور جوانان در قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به بررسی اوقات فراغت جوانان و مشکلات این بخش پرداخت.

قاسمی با اشاره به این که سازمان امور جوانان یک دستگاه ناظر در بخش اوقات فراغت جوانان می باشد اظهار کرد: سازمان امور جوانان به سازمان دهی و نظارت دستگاه های متولی امور جوانان با گزارش گیری و نظارت از ابتدا تا نتیجه برنامه ها می پردازد.

وی افزود: همچنین این سازمان در برنامه دارد که در اواخر تابستان به جهت ایجاد انگیزه بیشتر در مدیران مراکز تفریحی از مدیران نمونه تجلیل به عمل آورد.

قاسمی با بیان این که مشکلات بسیاری در بحث سالن های ورزشی سطح شهر به خصوص مناطق جنوب شهر قزوین و قسمت های حاشیه شهر وجود دارد تشریح کرد: سامان دهی وضع موجود نیازمند همفکری و همکاری تمام سازمان ها نظیر بسیج، سپاه و آموزش و پرورش است.

این مقام مسئول تشریح کرد: با توجه به محدودیت ها در بخش امکانات و تسهیلات یک دستگاه توانایی رسیدگی و برطرف نمودن این مشکلات را نخواهد داشت و برطرف نمودن مشکلات اراده استانی را می‌طلبد.

قاسمی در رابطه با این که سازمان چه برنامه هایی را برای اوقات فراغت جوانان در پیش دارد بیان کرد: طبق ماده 88 این مسئولیت بر عهده سازمان امور جوانان نمی باشد و به بخش خصوصی واگذار شده است .

1101 /ت20 /ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها