رئیس خانه مطبوعات هرمزگان از تشکیل ستاد بزرگداشت روز خبرنگار در هرمزگان خبر داد و برنامه‌های بزرگداشت 17 مرداد در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۵۶۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان حسن داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اعلام برنامه‌های خانه مطبوعات هرمزگان برای بزرگداشت روز خبرنگار عنوان کرد: 17 مرداد یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های فعالان عرصه رسانه در جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه است.

وی ادامه داد: شهید محمود صارمی به‌عنوان الگویی بی‌بدیل برای خبرنگاران و اهالی مطبوعات تلاش کرد تا در سخت‌ترین شرایط کار اطلاع‌رسانی را انجام دهد و از این رو به درستی سالروز شهادت این شهید بزرگوار به‌عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان با اشاره به برگزاری نشست شورای مرکزی این تشکل صنفی برای برنامه‌ریزی بزرگداشت روز خبرنگار در هرمزگان، افزود: با توجه به اینکه بر اساس مستندات غیرقابل انکار و قانونی انتخابات دور ششم خانه مطبوعات با طی کردن مراحل دقیق قانونی و مطابق با صورتجلسات امضا شده توسط متولیان امر و با نظارت دستگاه فرهنگی برگزار شده، اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات به‌عنوان منتخبین فعالان رسانه‌ای هرمزگان در نشستی برگزاری برنامه‌هایی را در جهت بزرگداشت روز خبرنگار مصوب کردند.

داوری تصریح کرد: با توجه به درخواست اهالی رسانه و فعالین مطبوعاتی استان هرمزگان مبنی برگزاری برنامه‌های باشکوه به مناسبت گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار، ستاد بزرگداشت این روز در خانه مطبوعات هرمزگان تشکیل شده است.

وی در تشریح این برنامه‌ها، بیان داشت: برگزاری ویژه برنامه روز خبرنگار با حضور فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی، مسؤولان و مدیران عالی‌رتبه استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مهمترین برنامه‌ها برای این روز است که در این مراسم از گروه‌های مختلف فعال در مطبوعات و رسانه‌ها و پیشکسوتان مطبوعات استان تجلیل به‌عمل می‌آید.

رئیس منتخب خانه مطبوعات هرمزگان اظهار داشت: تجدید میثاق با شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای رسانه و بازماندگان مرحومین مطبوعات استان، گرامیداشت زنده‌یاد قاسم کرمی پدر مطبوعات استان و مرحوم فرج‌زاده پیشکسوت مطبوعات هرمزگان، دیدار با مسؤولان استانی و نمایندگان مجلس از جمله برنامه‌هایی است که به مدت یک هفته به مناسبت روز خبرنگار در هرمزگان برگزار می‌شود.

داوری گفت: جزئیات بیشتر از برنامه‌های روز خبرنگار در هرمزگان در یک نشست مطبوعاتی به اطلاع اهالی رسانه و مطبوعات در استان خواهد رسید.

ارسال نظرات