اعتبار 135 میلیاردی برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در هرمزگان

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان از در نظر گرفتن 135 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای یک هزار طرح اقتصاد مقاومتی در استان در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۵۷۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ محمدرضا آران یکشنبه اظهار داشت: پرورش شتر مرغ ، بلدرچین ، مرغ بومی ، کشت داربستی ، علوفه های هیدروپونیک ، پرورش زنبور عسل و تولید قارچ از مهم ترین طرح های اقتصاد مقاومتی در هرمزگان است .

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ها برای چهار هزار نفر اشتغالزایی می شود، افزود: از هفته آینده تسهیلات برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان اغاز می شود که این تسهیلات از 30 تا 300 میلیون ریال با سود 16 درصد به متقاضیان پرداخت می گردد.

سرهنگ آران با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، گفت: تکیه به ظرفیت های داخلی راه خنثی سازی توطئه اقتصادی دشمنان است.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان تاکید کرد: اجرای طرح های اقتصاد مقامتی و صنایع تبدیلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، گام بلندی در زمینه اشتغال زایی و شکوفایی اقتصاد است.

سرهنگ آران تصریح کرد: بسیج سازندگی با پرداخت تسهیلات به افراد راغب به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، پایه های تولید داخلی را مستحکم می کند.

ارسال نظرات