را هم سوادکوه شمالی یک شهید گمنام در پادگان شهید قاسمیان سوادکوه‌ شمالی دفن است و شهرستان سوادکوه‌ شمالی به‌زودی میزبان دومین شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۱۶۵۸۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، فرماندار سوادکوه‌ شمالی با بیان اینکه مزار شهدای گمنام باید به قطب جدید فرهنگی تبدیل شود و مردم سوادکوه‌ شمالی مشتاق حضور دومین شهید گمنام در این شهرستان هستند، خاطر‌نشان کرد: روند قانونی اجرایی شدن خواسته مردم سوادکوه‌ شمالی برای حضور شهید گمنام در حال انجام است.

محمد‌رضا منصوریان با اشاره به پیگیری و رایزنی برای دفن شهدای گمنام در شهرستان سوادکوه‌ شمالی، گفت: فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهرستان در زمان دفن شهید گمنام در پادگان شهید قاسمیان شیرگاه تقاضای حضور شهید دیگری را در شهرستان داده بود که اقدامات اولیه برای اجرایی شدن آن در حال انجام است.

وی از حضور سردار محمد باقر‌زاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برای جا‌نمایی در شیر‌گاه برای دفن شهدای گمنام خبر داد و افزود: مقدمات اولیه برای جا‌نمایی از مزار دومین شهید گمنام در سوادکوه‌ شمالی انجام شد و جلسات تکمیلی در روزهای آینده انجام می‌شود.

منصوریان به آثار حضور شهدای گمنام در جامعه اشاره کرد و با اشاره به اینکه تقویت بنیان‌های فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین اهداف حضور شهدا در شهر‌هاست، گفت: یک شهید گمنام در پادگان شهید قاسمیان سوادکوه‌ شمالی دفن است و شهرستان سوادکوه‌ شمالی به‌زودی میزبان دومین شهید گمنام خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها