خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اجرای طرح نشاط معنوی ویژه ایام اوقات فراغت تابستان در 21 بقعه متبرکه استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۶۳۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی در نشستی که به‌منظور اجرای طرح نشاط معنوی در محل اداره کل اوقاف سمنان برگزار شد گفت: طرح نشاط معنوی در ایام اوقات فراغت تابستان سال جاری و به همت مجموعه اوقاف و امور خیریه استان، با همکاری برخی نهادهای فرهنگی در حال برگزاری است.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: طرح نشاط معنوی همه‌ساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود که امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام‌شده بتوانیم این طرح را با کمیت و کیفیت بهتری نسبت به سال قبل برگزار کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان یادآور شد: این طرح در 21 بقعه شاخص استان و با اجرای برنامه‌های آموزشی، تفریحی، علمی و... برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های این طرح شامل برگزاری کلاس‌های درسی و کمک‌آموزشی، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، کلاس‌های آموزش قرآن، احکام و... است که در طول فصل تابستان در جوار بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

واحدی ادامه داد: جوانان و نوجوانان به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر ملتی شناخته می‌شوند و باید در راستای تربیت صحیح و استفاده از ظرفیت آنان جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام برنامه‌ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل جوانان یکی از مهم‌ترین اموری است که باید در عصر حاضر برای آن تلاش کرد و در این راه خانواده‌ها نقش اساسی ایفا خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خطاب به مجریان این طرح در بقاع متبرکه بر کیفی سازی برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: کسب نتیجه و اثربخشی برنامه‌ها باید موردتوجه عوامل اجرای طرح قرار بگیرد تا بتوانیم پس از پایان اجرای طرح به ثمره دلخواه و موردنظر دست‌یابیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها