جانشین تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان خبر داد؛

اجرای طرح تعالی جوانه های صالحین در 31 پایگاه بسیج سمنان

جانشین تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان از اجرای طرح تعالی جوانه های صالحین در 31 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۶۴۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
مجید ایمانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان،در خصوص طرح تعالی جوانه های صالحین بیان کرد: طرح جوانه های صالحین همه ساله با موضوع غنی سازی اوقات فراغت تابستانی بسیجیان برنامه ریزی و برگزار می شود که امسال نیز در برنامه های تابستان سال 95 گنجانده شده و در حال حاضر در 31 پایگاه در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: این طرح در تقویت و تعالی حلقه های صالحین و فراهم کردن زمینه های جذب جوانان و نوجوانان به بسیج کمک خواهدکرد؛ همچنین استفاده مطلوب از فرصت ایام تابستانی، حفظ و انسجام حلقه های تربیتی و عمق بخشی به محتوای حلقات،ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی در بین بسیجیان از اهداف برگزاری این طرح می باشند.

جانشین تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: علافه مندان بسیجی و غیربسیجی می توانند جهت شرکت در این طرح و استفاده از کلاس ها و برنامه های متنوع در این طرح به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

ایمانیان افزود: کلاس های قرآنی،ورزشی،فرهنگی،هنری،علمی،پژوهشی،مهارت،خلاقیت،نماز و احکام،سبک زندگی اسلامی،برگزاری مسابقات،برپایی دوره های مختلف و کلاس های کارآفرینی و فنی و حرفه ای از جمله موارد آموزشی این طرح می باشد.

جانشین تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان ادمه داد: طرح جوانه های صالحین مکمل برنامه های صالحین است که بعد از فصل تابستان نیزدر نشست ها و حلقه های صالحین پیگیری و اجرا می شود.

وی تصریح کرد: شعار محوری این طرح در سال جاری نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی خواهد بود؛این طرح در دو بازه ی زمانی از 17خرداد تا 18شهریور ماه و مرحله دوم از 25شهریور تا 19مهر برنامه ریزی شده است.

ایمانیان افزود: به منظور کیفی سازی این طرح و استفاده از تمام ظرفیت های نهاد های شهرستان برنامه ریزی لازم جهت تعامل و بهره گیری حداکثری از امکانات حوزه علمیه، آموزش و پرورش و سایر نهاد ها به عمل آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار