فرمانده سپاه ناحیه سبزوار تاکید کرد: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی باید مبارزه با فساد را در اولویت کاری خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۷۱۶۷۴۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه راه حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور است، اظهار داشت: مبارزه با فساد باید در اولویت کاری دولت برای رفع مشکلات اقتصادی باشد.
 
وی با اشاره به افشای فیش های نجومی بیان داشت: متاسفانه برخی از مدیران خود را مستحق دریافت حقوق های ده ها میلیونی می دانند و در ازای برداشت های بی حد و مرز خود حاضر به عذر خواهی از جامعه نیستند.
 
مظلوم ادامه داد: مردم ایران در بسیاری از شرایط بیشترین سختی ها را برای دفاع از اسلام و انقلاب تحمل کرده اند و امروز برخی می خواهند با این نوع حرکات سبب یأس و نا امیدی مردم از انقلاب شوند.
 
فرمانده سپاه ناحیه سبزوار تزلزل نظام استکباری را به برکت خون شهدا دانست و تاکید کرد: عظمت و اقتدار خیره کننده ملت ایران نیز حاصل جانفشانی شهدا است و این انقلاب قطعا زمینه ساز عظمت اسلام و ذلت جهان خواران خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه امروز نیز برخی مانند زمان جنگ تحملی در صدد ایجاد شبهه برای حضور ما در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین هستند، تشریح کرد: این افراد یا غافل هستند و یا عامل دست دشمن و می خواهند که نقشه دشمن عملی شود.
 
مظلوم به بصیر ت والای شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا با بصیرت خود نقشه شوم دشمن را شناخته و در برابر آن ایستادند.
 
فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه منشاء ایجاد گروه‌های تروریستی استکبار با همکاری حکام منطقه نظیر رژِیم آل سعود است تاکید: کرد: چگونه می شود کشوری که خود حامی اصلی تروریسم و به وجود آورنده گروهکهایی نظیر داعش است امروز در فکر مبارزه با آن باشد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها