تقدیر از بانوان شاغل محجبه سبزواری

مدیر روابط عمومی سپاه سبزوار گفت: صبح امروز طی مراسمی توسط فرمانده سپاه سبزوار و مسئول بسیج جامعه زنان و همچنین مسئولین اصناف شهرستان از بانوان محجبه مشغول به فعالیت در واحدهای صنفی شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۷۴۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
سروان پاسدار محمد علی یاوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه طی این مراسم از تعدای از بانوان محجبه شاغل در واحدهای صنفی تقدیر شد اظهار داشت: هدف از این مراسم تکریم نقش بانوان محجبه فعال در سطح جامعه بوده است.
 
وی با اشاره به این موضوع که حجاب محدودیتی برای فعالیت خارج از منزل برای بانوان در پی ندارد عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد به بهانه اینکه با رعایت حجاب نمی توان به فعالیت های اجتماعی پرداخت حجاب را مورد بی توجهی قرار می دهند.
 
یاوری با بیان اینکه حجاب به معنای محدود کردن فعالیت‌های اجتماعی بانوان محسوب نمی‌شود، افزود: زیبنده است زن مسلمان ایرانی مزین به عفاف و حجاب باشد.
 
مدیر روابط عمومی سپاه سبزوار با اشاره به اینکه زن ایرانی عفیف است همان‌گونه که در دوران پیش از ظهور اسلام، بانوان ایرانی با حجاب در جامعه حضور پیدا می‌کردند، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ حجاب تاثیر مثبتی در استحکام بنیان خانواده و حفظ کرامت زن و امنیت در جامعه دارد.
 
یاوری اضافه کرد: خانواده اولین نهاد موثر در تربیت فرزند است و اگر نقش خانواده کمرنگ شود نهادهایی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نمی‌توانند فرزندان را تربیت کنند، همچنین در حوزه عفاف نیز باید برای پسران و کنترل نگاه به نامحرم برنامه‌ریزی مدونی داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار