خبرهای داغ:
شهید مراثی حضور در سوریه را آزمایشی برای ولایت مداری می دانست
کد خبر: ۸۷۱۶۷۸۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) در آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم سید رضا مراثی، گفت: شهید مراثی حضور در سوریه را آزمایشی برای ولایت مداری می دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد امینی به نقل از شهید مراثی، اظهار کرد: اگر در سختی ها، خدای نکرده سنگر را رها کنیم مشخص خواهد شد که در ولایت مداری مشکل داریم.

وی ادامه داد: به اعتقاد شهید مراثی درمان همه دردهای جامعه و مشکلات کشور، حرکت در محور ولایت است و اگر در حول محور ولایت حرکت کنیم، وحدت ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام امینی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید سید رضا مراثی، خاطرنشان کرد: شهید مراثی، لحظه ای از عمر بابرکت خود را در جبهه مقاومت تلف نکرده و با مدیریت کم نظیری که به صورت شبانه روزی جریان داشت، با خستگی ناپذیری خود، از هدر رفتن بیت المال جلوگیری می کرد.

وی با توجه به آیات قرآنی، تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت با حضور آگاهانه و با شجاعت خود، سنگرها را حفظ کرده و نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج)، شهادت را هدیه ای الهی خواند که پیشوایان دینی در قالب دعا و نیایش ارزش آن را تفهیم کرده اند.

ارسال نظرات