پروژه‌ی تخریب سردار سلیمانی را روزنامه المانيتور چاپ لندن در مورخه 22تا 31 خرداد با انتشار چند مقاله
کد خبر: ۸۷۱۶۸۲۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

صادق زیبا‌کلام که این روز‌ها با چاپ کتابش به دنبال تبرئه‌ی استکبار غرب در نگاه ایرانیان است، در گفتوگو با روزنامه‌ی خانوادگی هاشمی رفسنجانی ،با تکرار شایعه‌ی بی اساس کاندیداتوری سردار قاسم سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ، دست به تخریب وی زد!

زیبا کلام در خصوص عبور اصلاح‌طلبان از روحانی به این روزنامه‌ی خانوادگی گفت :« اصلاح‌طلبان خواسته‌هاي گسترده‌اي از دولت دارند. آنها خواستار توسعه سياسي، آزادي احزاب و... هستند و توقع دارند كه دولت با اصلاح قوانين مانع باز توليد فساد اقتصادي شود. اصلاح‌طلبان ازدولت مي‌خواهند سياست خارجي بر اساس تنش زدايي باشد. هر چند كه در برخي از اين موارد براساس خواست اصلاح‌طلبان رفتار شده است اما در برخي ديگر از موارد، دولت خلاف خواست آنها عمل كرده است. اما جدا از اينكه خواست اصلاح‌طلبان تحقق پيدا كرده يا دولت به خواست اصلاح‌طلبان اهميت نداده، اكنون سوال مهمي وجود دارد و آن هم اينكه «آيا به غير از آقاي روحاني در خرداد ۹۶ گزينه‌اي براي اصلاح‌طلبان وجود دارد؟» پاسخ اين است كه اصلاح‌طلبان به جز آقاي روحاني گزينه ديگري براي انتخابات خرداد ۹۶ ندارند مگر اينكه آقاي روحاني تصميمي بگيرند كه در انتخابات حاضر نشوند، ولي اگر ايشان تمايل داشته باشند در انتخابات شركت كنند و سران جريان اصلاحات هم بر ايشان تاكيد كنند، گزينه ديگري درخرداد ۹۶ جز روحاني وجود ندارد.»

وی که از حامیان سر سخت رضا‌خان است در ادامه با دامن زدن به پروژه‌ی تخریب سردار سلیمانی ، افزود :« اصولگرايان چاره ديگري هم دارند، آنها براي اينكه روحاني را در ۹۶ با دردسر مواجه كنند، احتمالا به صورت واحد از احمدي‌نژاد يا سردار قاسم سليماني حمايت می‌كنند. البته معني ورود احمدي‌نژاد و قاسم سليماني اين نيست كه اگر يكي از اين دو نفر در مقابل آقاي روحاني قرار بگيرند، قطعا پيروز خواهند شد، اما كار را براي روحاني و اصلاح‌طلبان در۹۶ سخت خواهد كرد. در نهايت بايد دانست شانس آقاي روحاني در مقابل احمدي‌نژاد و سليماني براي پيروزي در خرداد ۹۶ بيشتر است.»

لازم به یادآوری است پروژه‌ی تخریب سردار سلیمانی را روزنامه المانيتور چاپ لندن در مورخه 22تا 31 خرداد با انتشار چند مقاله در خصوص احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات پیش‌روی کلید زد و در ادامه روزنامه‌های زنجیره‌ای که به سبب عدم تحقق وعده‌های حسن روحانی دست به تخریب رقبای احتمالی وی میزنند، به شایعه‌ی المانیتور دامن زدند. آن ها پیشتر نیز به شایعه‌ی کاندیداتوری احمدی‌نژاد در سال 96 که سایت حامی دولت «انتخاب» منتشر کرده بود همین واکنش را نشان دادند!

ارسال نظرات