عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اراک گفت: اگر دولت بخشی از حقوق‌های نجومی را به پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی تخصیص دهد می‌توان طرح یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۸۳۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، محمدرضا مداحی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های کارگری استان مرکزی با اشاره به لزوم یکسان‌سازی مطالبات سازمان تامین اجتماعی از سوی دولت گفت: دولت اگر از حقوق‌های 250 میلیونی مبالغی را کاهش دهد به راحتی می‌توانند مطالبات سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند تا قانون یکسان سازی حقوق‌ها صورت گیرد.

وی افزود: خواسته‌ها و مطالبات کارگری باید منعکس شود تا به گوش مسئولین برسد تا شاید مرهمی بر زخم کارگران گذاشته شود، جامعه کارگری ما در فقر به سر می‌برد و اگرمطالبات پرداخت شود می‌توان خدمات بهتری را به کارگران ارائه کرد.

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اراک تصریح کرد: چرا باید پرداخت حقوق کارگران به تعویق بیافتد تا جایی که از کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) درخواست یاری داشته باشد این درد بزرگی است که جامعه کارگری بر دوش می‌کشد، کارخانه‌ای که روزگاری صدای دستگاه‌ها به گوش می‌رسد امروز از شدت بیکاری صدای زوزه سگ به گوش میرسد.

مداحی در پایان خاطرنشان کرد: دولتمردان به فکر فعال‌سازی صنایع استان باشند، نمی‌توان با حقوق 300 هزار تومان زندگی و معیشت را گذراند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نا شناس
۱۷:۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
عدم توجه دولت به بیکاری واشتغال باعث این بدبختیهای کارگران شده