خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب، گفت: عملیات مرصاد نشان دهنده ایثارگری رزمندگان در برابر منافقان و دشمنان اسلام بود و ثابت کرد که ملت ایران با صلابت در مقابل زورگویان ایستادگی می کند.
کد خبر: ۸۷۱۶۸۶۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
ملا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، گفت: امروز در جامعه اسلامی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، یک ضرورت است.
وی به نقش مهم سپاه، بسیجیان و نیروهای مردمی در بازپس گیری منطقه اشغال شده توسط رژیم بعثی عراق در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان با جانفشانی و رشادت های وصف ناپذیر در عملیات مرصاد، خط سیاسی و نظامی منافقان را از بین بردند و این افتخار برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلام ماندگار است.
ثنایی با اشاره به ایستادگی و دلاوری جوانان و رزمندگان این مرز و بوم در عملیات مرصاد، اظهار کرد: رزمندگان در عملیات غرورآفرین مرصاد درسی تاریخی به منافقان کور دادند و ضربه مهلکی به آنان وارد کردند.
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب ادامه داد: رشادت ها و دلاوری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود تا این وحدت و یکپارچگی در راستای دفاع از آرمان های اسلامی و حفظ ارزش های دینی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان پایدار بماند.
ارسال نظرات