فرماندار شهرستان پارس‌آباد از تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز باند فرودگاه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۸۹۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، اکبر صمدی در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرای فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: فرودگاه شهرستان پارس‌آباد از چهار سال پیش به دلیل بهسازی، نوسازی و تعریض باند تعطیل شده بود که امسال با اقدامات اتخاذ شده اعتباراتی بالغ بر 16 میلیارد تومان به این پروژه عظیم اختصاص یافته تا این فرودگاه برای نشست و برخواست هواپیماهای ATR72 آمادگی کامل داشته باشد.

وی با بیان این که 17 میلیارد ریال تا سال گذشته برای مرحله اول بهسازی با زیرسازی، تعمیر روکش و آسفالت باند از جمله طرح‌های مصوب برای این فرودگاه بود، افزود: با اتمام طرح‌های در دست اجرا و تکمیل عرض باند فرودگاه پارس‌آباد از 30 متر به بیش از 45 متر افزایش خواهد یافت که این امر در فرود و پرواز هواپیماهای فرودگاه مثمر به ثمر خواهد بود.

فرماندار پارس‌آباد روند تکمیل و تجهیز فرودگاه پارس‌آباد را خوب ارزیابی کرده و راه‌اندازی آن را حائز اهمیت برای اقتصاد منطقه برشمرد و تصریح کرد: این پروژه با طول حدود سه کیلومتر و با شتاب خوبی در دست اجرا است که امیدواریم بعد از افتتاح آن شاهد پروازهای مداوم از این فرودگاه باشیم.

صمدی مهمترین اقدامات انجام گرفته در طول سه سال گذشته برای تجهیز و راه‌اندازی این فرودگاه را خرید تجهیزات، ماشین‌های آتش‌نشانی و دوربین‌های مداربسته عنوان کرد و گفت: برای تکمیل و تجهیز فرودگاه پارس‌آباد به اقلام مذکور در مجموع 10 میلیارد ریال هزینه شده است که امیدواریم در ادامه روند تخصیص اعتبارات با همت مسئولان با مشکلی مواجه نباشیم.

وی افزود: برای توسعه سالن‌ها، بهسازی اماکن و محوطه‌سازی جاده داخل فرودگاه پارس‌آباد و زیباسازی نمای ورودی فرودگاه و خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی لازم است تا عملیات محوطه‌سازی و مناسب‌سازی دیوار و ورودی فرودگاه در این پروژه عظیم تسریع و تسهیل شود.

ارسال نظرات