رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بيله سوار خبر داد
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بيله سوار از اجراي عمليات راهداري تابستاني در بیله سوار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۹۰۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، ضيا فكري در بازديد از جاده هاي اين شهرستان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: با توجه به فرارسيدن فصل تابستان و زمان سفرهاي تابستاني و افزايش تردد خودروها در جاده ها، اكيپهاي راهداري اين اداره اجراي عمليات ويژه راهداري تابستاني را در دستور كار خود قرار داده اند.

وي افزود: در اين راستا به منظور تامين ايمني و آسايش خاطر رانندگان در زمان رانندگي در محورهاي اين شهرستان، لکه گیری جاده اصلي بيله سوار – گرمي و بيله سوار – پارس آباد از يك ماه گذشته آغاز شده و در حال انجام مي باشد.

فكري به بهسازي راههاي روستايي شهرستان بيله سوار اشاره كرد و گفت: لكه گيري ها در سه محور روستايي سه راهي خروسلو - شورگل، بيله سوار - بابك و فولادلو – چالماكندي در كيلومترهاي مختلف در حال انجام مي باشد.
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بيله سوار به ادامه عمليات هاي ويژه راهداري در جاده هاي اين شهرستان اشاره كرد و گفت: ساير برنامه هاي راهداري از جمله بازسازي و شستشوي علائم و حريم زني جاده نيز در طول جاده هاي شهرستان اجرا شده و كاستي ها طبق برنامه رفع خواهد شد
.
بيله سوار در مرز جمهوري آذربايجان واقع شده كه با دارا بودن گمرك و بازارچه مرزي و ديدني هاي تاريخي و طبيعي در انتظار پذيرايي از مسافران تابستاني مي باشد
.

ارسال نظرات