نائب قهرمانی تیم پارس آباد در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان استان

فرنگي كاران پارس آبادي در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان استان اردبیل نائب قهرمان شدند.
کد خبر: ۸۷۱۶۹۰۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی استان در سالن زنده یاد جابر عباس‌زاده با شرکت 64 کشتی‌گیر به صورت (اوپن) برگزار شد.

رده‌بندی نفرات و تیم‌های برتر این رقابت‌ها رده‌بندی تیمی اردبیل87 امتیاز، پارس‌آباد 56 امتیاز و آبی‌بیگلو 26 امتیاز به دست آوردند.

در اوزان 42 کیلوگرم یونس میرزایی از پارس‌آباد، امیر حسین حاجی‌خانی از پارس‌آباد و سیاوش بخور از آبی‌بیگلو اول تا سوم شدند.

در این دوره از مسابقات در اوزان 46 کیلوگرم رضا محمودی و علیرضا آقازاده از اردبیل به مقام اول و دوم و در 50 کیلوگرم عرفان پروات، میلاد حسین‌پور و محمد آقایی از اردبیل در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در اوزان 54 کیلوگرم رضا حسین‌زاده، مهدی شوقر و امیررضا ابیش‌پور از اردبیل در جایگاه اول تا سوم و در وزن 58 کیلوگرم مهرشاد عباسی، بابک حاجی‌زاده و امید جعفری از اردبیل جایگاه اول تا سومی را کسب کردند.

در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی استان اردبیل در اوزان 63 کیلوگرم حسین جهاندیده از اردبیل، علی عارفی از پارس‌آباد و علی عارفی از آبی‌بیگلو نفرات اول تا سوم شدند.

در اوزان 69 کیلوگرم عبدالله اربابی، فرشید سهی و رضا حسین‌پور از اردبیل و در وزن 76 کیلوگرم سالار مشروطه از اردبیل، محمد تقی محرم‌زاده از اردبیل و بابک محمدی از پارس‌آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در این دوره از مسابقات در اوزان 85 کیلوگرم محمدرضا فروتن از آبی‌بیگلو، سبحان حسینی از پارس‌آباد و حامد صفری از اردبیل و در وزن 100 کیلوگرم رضا طالبی از پارس‌آباد، پیام مقدس‌زاده از اردبیل و امید نوروزی از اردبیل اول تا سوم شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار