مدیر عامل شرکت چینی بهداشتی ایساتیس:

افزایش سطح تولیدات داخلی و بالا بردن توان رقابت با محصولات کشورهای خارجی/ برند ایساتیس جز سه برند برتر ایران

کرباسی گفت: در اواسط سال 94 با توجه به تعمیق بیشتر به مسائل پیش رو در کشور به مقابله با رکود حاکم پرداختیم و با عمل به منویات مقام معظم رهبری توانستیم تولیدات داخلی و کیفی سازی را در سال جدید رونق بخشیم و با افزایش تعداد کارگران از ظرفیت تمامی خطوط تولید استفاده نماییم.
کد خبر: ۸۷۱۶۹۷۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی کرباسی مدیر عامل کارخانه ی چینی ایساتیس گفت: طی دو سال اخیر کشور در حصار رکود اقتصادی بوده است و بسیاری از مراکز صنعتی و تولیدی رو به تعدیل نیرو و تعطیلی نهادند اما خوش بختانه با رویکرد فعالیتی جدید،  توانستیم از اردیبهشت ماه 95 وضعیت بازار و سطح تولیدات را متناسب نموده و ظرفیت تولید و فروش را با افزایش تعداد کارگران به صورت تمام ظرفیت معادل 175 نفر عملی سازیم.

وی افزود: محصولات تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس به علت با کیفیت بودن مواد خام اولیه  و بهره گیری از خروجی معادن مرغوب و داشتن پرسنل با تجربه دارای توان رقابت جهانی است و حتی در این خصوص توان مبارزه با بازار و اجناس تولیدی در کشور چین را داراست.

کرباسی به حمایت کشور چین از مقوله ی صادرات اشاره کرد و اظهار داشت : اگرچه کشور چین دارای محصولات با کیفیتی نیست اما به خاطر توجه ویژه به امر صادرات ، در این زمینه تا حدودی موفق است که اگر حمایت خاص و پشتیبانی از این امر در داخل کشور ما نیز بیشتر از گذشته تحقق یابد ، می توانیم سطح تولیدات را افزوده و به رقابت بیشتری با بازار های جهانی بپردازیم.

مدیر عامل چینی بهداشتی ایساتیس از صادرات محصولات به کشورهای همسایه، آسیای میانه ، افغانستان و عراق سخن گفت و تصریح کرد: تقریبا 85 درصد مواد خام اولیه از معادن داخلی در معادن طبس ، مرند، آباده و ... تامین می شوند و تنها 15 درصد باقیمانده به علت حضور تکنولوژی های خاص تولید انواع خاک ها و نیز انواع چسب ها ، مواد افزودنی و ... از کشور های آلمان، انگلیس و مقدار اندکی از چین خریداری می شود.

این عضو هییت رییسه ی اتاق تعاون استان یزد در پاسخ به سوال خبرنگار که چرا حجم  باقیمانده از معادن داخل کشور خریداری نمی گردد ، بیان داشت:  نبود عملیات فراوری مناسب در ایران ما را وادار به واردات این درصد خاک نموده است.

وی همچنین به قدمت 15 ساله ی این برند و حضور آن در لیست سه برند برتر کشور ایران اشاره کرد و بیان نمود: قاچاق این کالا به خاطر نوع محصول و مشکلات در حمل و نقل آمار بالایی را به خود اطلاق نداده اما نیازمند حمایت هرچه بیشتر مسئولین در رابطه با کاهش واردات در نوع کالا هستیم.

عضو شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان یزد موفقیت خود را مدیون پیروی و عمل به منویات مقام معظم رهبری دانست و اذعان کرد: از 23 بند ابلاغیه در سال اقتصاد مقاومتی ، چندین مورد را در دستور کار خود قرار دادیم که شامل بالا بردن قدرت رقابت و افزایش بهره وری جهت عوامل تولید ،  تولید محصول با کیفیت، اصلاح و بازسازی ساختار تولید، کاهش هزینه ها ، خرید تجهیزات مدرن برای افزایش بهره وری کیفی، هم سو و هم گام بودن با عوامل اجرایی و پرسنل خط تولید بوده است که رشد تولیدات ما را به دنبال داشته است.

کرباسی در پایان اتحاد مدیران و پرسنل را رمز دیگری برای صعود دانست و بیان کرد: امروز نبرد و مبارزه با عوامل بیگانه در بخش صنعت و تولیدات داخلی نمود کرده است که اگر اتحاد بین کارگران ، عضویت در بسیج و عمل به گفتار رهبری در فرآیند کار نیرو ها نباشد، زنجیره ی این انسجام از هم گسسته خواهد شد.

منبع: بسیج کارگری کشور
ارسال نظرات
آخرین اخبار