مسئول نمایندگی ولی وفقیه ناحیه مقاومت صاحب الامر (عج) استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی وفقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و هیئت همراه از حلقه های صالحین ناحیه مقاومت امام سجاد (ع) قزوین در شهر اقبالیه سرکشی و بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۹۸۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، مسئول نمایندگی ولی وفقیه ناحیه مقاومت صاحب الامر (عج)استان قزوین و هیئت همراه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امامسجاد(ع) قزوین از حلقه های صالحین شهر اقبالیه سرکشی و بازدید کرد.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی وفقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین هدف از این سرکشی را عرض خدا قوت به بسیجیان، رصد مسائل از نزدیک، کمک به مأموریت ها در برگزاری هر چه بهتر حلقه های صالحین و رفع اشکالات دانست.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به جنگ نرم که امروز دشمنان نسل جوان ما را هدف گرفته است، شجره طیبه صالحین برنامه‌ای مؤثر در برابر جنگ نرم دشمن است.

معبودی تأکید کرد: رسیدن به رشد و کمال هدف نظام صالحین است چرا که این رشد وکمال است که افراد را در برابر تهدیدات بیرونی مصون می کند و می تواند با شناخت صحیح مسیر از توطئه های دشمنان بیرونی و حتی نفس اماره در امان باشد

گفتنی است: در این بازدید  از 15 حلقه صالحین شهر اقبالیه استان قزوین بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات