خبرهای داغ:
سید علی مهاجر ؛ امروز دشمن با تردید و شبهه افکنی در شبکه های اجتماعی به دنبال تغییر باور مردم است.
کد خبر: ۸۷۱۶۹۹۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان در جمع سرگروه های صالحین بسیج این شهرستان اظهار کرد:امروز دشمن با تردید و شبهه افکنی در شبکه های اجتماعی به دنبال تغییر باور مردم است.
وی درادامه افزود : دشمن با جنگ نرم به دنبال تغییر باور ، رفتار ، افکار و ساختار جامعه ایرانی است و در پی بی هویت کردن افراد در این جامعه است.
مهاجر با اشاره به وظیفه بسیج در جنگ نرم اذعان کرد : وظیفه بسیج در جنگ نرم بسیار سنگین است زیرا این وظیفه در پی آن است که جامعه اسلامی بشود و آن باور و افکار و ساختار به جامعه اسلامی بازگردانیده یا از دست نرود.
فرمانه سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی در کشور بسیجی هستند نظام صالحین در بسیج راه اندازی گردیده تا افراد را در جامعه رشد و ارتقاء بدهد و به فرمایش امام خامنه ای جامه عمل بپوشاند.
وی همچنین تصریح کرد : استراتژی بسیج اسلامی شدن جامعه است که این جامعه تنها متعلق به ایران اسلامی نیست و امروز این الگوی رفتاری در حال پیاده سازی در سایر کشورها و تاثیر پذیری آنها می باشد.
سرهنگ دوم پاسدار مهاجر خاطر نشان کرد :امروز جوانان پرشور در مبارزه با تکفیری ها و کفار حربی که در کشورهای لبنان ، سوریه ، یمن و عراق حضور دارند متاثر از تفکر انقلاب اسلامی و بسیج مردمی ماهستند.
وی در پایان خطاب به سرگروه های صالحین سپاه گرگان گفت : سرگروه صالحین باید مانند شمعی دلها را روشن کند و با احساس مسئولیت ، آگاهی سیاسی ، اخلاق و رفتار صحیح نقش تربیتی را در بسیج انجام دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها