یکتا خطاب به دانشجویان بسیجی حاضر در دوره گفت:آماده ی خواندن نماز در بیت المقدس باشید چرا که دنیا بین ظهور و سقوط است و نبرد عزم ها و اراده ها در پیش است.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۳۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج؛حسین یکتا در سومین روز از دوره آموزشی تربیتی شهید چمران در مجتمع یاوران مهدی در سخنانی با موضوع "نبرد عزم ها و اراده ها"  گفت:کار تربیتی یعنی کار چهره به چهره یعنی کار فرد به فرد یعنی کار المهد الی اللحد.


وی گفت:دوره ی شهید چمران از این بابت که  به تربیت سرحلقه های صالحین و انسان سازی می پردازد، از دیگر دوره ها مهم تر است .

یکتا با بیان اینکه فرهنگ مانند هوایی است که با آن نفس می کشیم اظهار داشت: امروز هوای ما آلوده شده است و باید به این هوا نفس بدهیم.

وی گفت:ما آزمون داعش را در قائله ۵۸ و ۵۹ در کردستان پاس کردیم.

یکتا افزود:امروزکار اسرائیل تمام شده است و در اردوگاه دشمن به این موضوع یقین بوجود آمده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه گر محبت امام زمان در دلمان نباشد در ظهور حضور نداریم گفت: باید ‌تلاش کنیم که نظرکرده حضرت شویم.حکمت خلقت ما در این عصر، انقلاب اسلامی است و قرار است به عبودیت کامل برسیم.

وی خطاب به دانشجویان بسیجی حاضر در دوره گفت:آماده ی خواندن نماز در بیت المقدس باشید چرا که دنیا بین ظهور و سقوط است و نبرد عزم ها و اراده ها در پیش است.

یکتا افزود:دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده است و در این حالت هر جبهه ای که بهتر کار کند،پیروز است.

وی در پایان عنوان داشت:نبرد آخرالزمان شروع شده است و پیروزی قطعی با اسلام است،انقلاب اسلامی به پیروزی قطعی  نزدیک شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات