مستند 45 دقیقه ای با محوریت شهید منصور مهدوی نیاکی و عملیات کربلای چهار با هدف ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت در حال تولید است.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۴۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران کهنسال با اشاره به اینکه برای تصویر برداری این فیلم از مکان های مختلفی بهره گرفته شد، افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران به عنوان نقطه آغاز کار فیلمبرداری در نظر گرفته شد.

گلی کهنسال مدیرسینمایی و هنرهای نمایشی اداره کل حفظ آثار مازندران گفت: کار تصویربرداری فیلم مستند «دست هایی از جنس آسمان» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران آغاز شد.

مدیرسینمایی و هنرهای نمایشی اداره کل حفظ آثار مازندران گفت: فیلم مستند «دست هایی از جنس آسمان» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران کلید خورد.

وی افزود: این مستند 45 دقیقه ای با محوریت شهید منصور مهدوی نیاکی و عملیات کربلای چهار با هدف ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت در حال تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهید نیاکی از شهدای آمل است، از لوکیشن های شهرستان آمل نیز در این مستند بهره گرفته شد.

کهنسال در ادامه از محلات قدیمی آمل، مسجد امام(ره)، مدرسه امام خمینی(ره)، مسجد جامع، خیابان های با بافت قدیمی و روستای نیاک به عنوان مکان هایی که کار تصویر برداری انجام می شود نام برد و اضافه کرد: بخشی از عملیات کربلای چهار که با محوریت غواص هاست در روستای سید محله جاری لاریم بازسازی می شود.

کهنسال در ادامه با اشاره به عوامل تهیه و تولید این مستند، افزود: این مستند به کارگردانی و نویسندگی ناصر طاهریان، مدیر تولید و دستیار تهیه احمد عالمی، تصویربرداری سید عباس قاسمی نژاد، تدوینگری یوسف علیزاده، مدیر صدابردار مسعود محسنی نژاد در حال تهیه است.

مدیر هنرهای سینمایی و نمایشی اداره کل حفظ آثار مازندران، بیان کرد: این مستند توسط شرکت سینمایی راسخ فیلم و با همکاری اداره کل حفظ آثار، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه کربلا، لشکر 25 کربلا، شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری، شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل، بانک خون آمل، آموزش و پرورش آمل ساخته می شود.

وی در پایان افزود: قرار است مستند دست هایی از جنس آسمان 19 مرداد ماه همزمان با برگزاری مراسم سالگرد شهدای غواص در ساری اکران شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها