درآستانه یادواره شهدای لفور با حضور در گلزار 11 روستای بخش انجام شد:

عطرافشانی گلزار شهدای لفور با کاروان میثاق شهدا

عابدی با اشاره به اجراي مراسم غبار روبی گلزار شهدا قبل از برگزاري هر ياواره افزود:اهالي و مردم منطقه لفور قبل از هر يادواره شهدا قبور شهداي 11 روستاي منطقه را به صورت کارواني غبارروبي مي نمايند.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۵۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت سیج سوادکوه شمالی عليحسين عابدي فرمانده حوزه امام جعفر صادق (ع) ودبير ستاد برگزاري يادواره شهداي منطقه لفور با اشاره به غبارروبي مزار شهداي منطقه لفور در روز پنج شنبه گفت:غبارروبي هماهنگ مزار شهداي منطقه لفور به صورت کاروان ميثاق با شهدا توسط اهالي و مردم لفور در قالب کميته شاهد ستاد ياواره شهدا لفور برگزار شد.

وي با اشاره به اجراي اين برنامه قبل از برگزاري هر ياواره شهدا افزود:اهالي و مردم منطقه لفور قبل از هر يادواره شهدا قبور شهداي 11 روستاي منطقه را به صورت کارواني غبارروبي مي نمايند.

عابدي از اجراي يک ايستگاه کارواني در هر سال خبر داد و ابراز داشت: در اين ايستگاه کارواني با حضور اعضاي کاروان و محلي ها برگزار شده و در آن برنامه هاي فرهنگي اجرا مي شود که امسال اين برنامه در روستاي کاليکلا برگزار شد.

دبير ستاد برگزاري يادواره شهداي منطقه لفور سوادکوه شمالي افزود:با توجه به توريستي بودن منطقه لفور حضور کاروان هايي به اين صورت محيطي فرهنگي و سالم را در منطقه سبب مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار