خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه:

خیانت منافقین شیطان صفت هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: منافقين در پي حملات عراق به خاک ميهن اسلامي و عقب نشيني ‏هاي موقت رزمندگان اسلام، با تصور اين‏که پذيرش قطعنامه 598 ناشي از جدايي ملت و دولت است، به خيال واهي، فرصت را غنيمت شمرده و سعي در رسيدن به اهداف پليد خود نمود.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۵۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
حجت الاسلام فرهاد بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: گروهک منافقين در پي حملات عراق به خاک ميهن اسلامي و عقب نشيني‏هاي موقت رزمندگان اسلام، با تصور اين‏که پذيرش قطعنامه 598 ناشي از جدايي ملت و دولت است، به خيال واهي، فرصت را غنيمت شمرده و سعي در رسيدن به اهداف پليد خود نمود. وی گفت:منافقين با جمع ‏آوري ديگر ضد انقلابيون سرخورده، از کشورهاي مختلف اروپايي، نيرويي به استعداد تقريبي 15 هزار نفر فراهم کرده و با بهره‏گيري از جنگ‏افزارهاي اهدايي صدام و ديگر اربابان خود، حمله خود را از غرب کشور به خاک جمهوري اسلامي ايران آغاز کردند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه افزود: ملت سلحشور و مسلمان ايران، پس از اطلاع از تجاوز منافقين به ميهن اسلامي، به خروش آمده و به جبهه‏ هاي جنگ اعزام مي‏شوند. سرانجام عمليات مرصاد در پنجم مرداد ماه 1367، با رمز مبارک يا علي(ع) و به منظور مقابله با منافقين در منطقه اسلام‏آباد و کرند غرب در استان کرمانشاه، آغاز گرديد. منافقين خلق، خوشحال از پيروزي‏هاي مقدماتي و در يک اقدام عجولانه، راهي باختران (کرمانشاه) شده و به خيال باطل خود، قصد حرکت به سمت تهران و سرنگوني نظام جمهوري اسلامي ايران را نمودند. راديو منافقين، با ارسال پيام به مردم باختران، از آنها مي‏خواهد که زمينه را براي ورود ارتش به اصطلاح آزادي‏بخش مهيا سازند و آماده جذب در گردان‏ها و لشکرها باشند. از آن طرف رزمندگان اسلام در 34 کيلومتري باختران، ناگهان راه را بر ستون‏هاي منافقين مي‏بندند و واحدهاي زرهي رزمندگان، در يک اقدام متهورانه، تعداد زيادي از ادوات سنگين زرهي منافقين را هدف قرار داده و به آتش مي‏کشند. جاده باختران - اسلام ‏آباد در همان لحظات اوليه، انباشته از ادوات سوخته شده مي‏شود.
 
وی در ادامه گفت: عکس‏ العمل سريع رزمندگان، منافقين را به فراري مفتضحانه وادار مي‏سازد. اين عمليات در روز بعد نيز با حمله هوانيروز ارتش جمهوري اسلامي ايران با سرکوبي شديد منافقان ادامه يافت و دشمن را دچار شکست سخت و سنگيني نمود. بدين ترتيب، منافقان شکست خورده، در اين تجاوز نابخردانه، متحمل تلفات و خسارات عظيمي شدندو
وی در پایان گفت: خیانت منافقین شیطان صفت هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد و آنها همیشه منفور این ملت خواهند ماند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار