خبرهای داغ:
آیت‌الله ملکوتی گفت: جسارت آل‌خلیفه در محاکمه «شیخ عیسی قاسم» انقراض این حکومت پوشالی را سریع‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۷۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله علی ملکوتی نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری درباره سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر انقلابی بحرین و احتمال محاکمه وی در روزهای آینده، گفت: علما و مراجع تا آنجا که در توانشان است این مسئله را محکوم می‌کنند چراکه این عملی خلاف شرع و انسانیت است.

آیت‌الله ملکوتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از راههایی که عرف دیپلماسی در اختیارش قرار داده باید به این موضوع واکنش نشان دهد، خاطرنشان کرد: می‌توان از طریق مطرح‌کردن این مسئله در سازمانهای بین‌المللی به آن واکنش نشان داد. هرچند ما با دولت کذایی بحرین ارتباطی نداریم اما مسئولین وزارت خارجه می‌توانند کشورهایی را که با هر دو طرف ارتباط دارند در جریان قرار دهند تا به مسئولین بحرین گوشزد کنند که با محاکمه کردن شیخ عیسی، در برابر افکار عمومی مردم و به‌ویژه مسلمانان مسئول‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز "من معتقدم این کار به مرحله محاکمه نمی‌رسد"، متذکر شد: همان‌طور که مقام معظم رهبری صریح و روشنگرانه فرمودند، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم صحبتهایش به‌گونه‌ای بود که جلوی تندرویها را در بحرین می‌گرفت و جوانان را کنترل می‌کرد. این بی‌شعوری حاکمان بحرین است که با ایشان این‌گونه برخورد می‌کنند.

وی افزود: اگر حکومت آل‌خلیفه این جسارت را کند و ایشان را محاکمه نماید، پوچ بودن و کم‌عقلی خودشان برای همه دنیا مسلم می‌شود، غیرت مردم به جوش خواهد آمد و انقراض این حکومت پوشالی را سریع‌تر خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها