اولین کارگاه آموزشی عرصه های اقتصاد مقاومتی در حوزه عشایری امام صادق(علیه السلام) سردشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۸۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اولین کارگاه آموزشی، توجیهی و ترویجی عرصه های اقتصاد مقاومتی با حضور فرماندهان پایگاه ها، شورای جهادی حوزه و جمعی از علاقه مندان عشایری منطقه، به منظور آشنایی با تسهیلات اقتصادمقاومتی و تلاش در جهت سازندگی و محرومیت زدایی در روستاها و بهبود معیشت زندگی عشایر منطقه در سوله صالحین حوزه سردشت برگزار گردید.

سروان پاسدار امیر پاکزاد، مسئول بسیج سازندگی ناحیه عشایری با توجه به شعار سال (اقتصاد مقاومتی؛ اقدام وعمل) و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العلی) در مورد اقتصاد مقاومتی؛ در خصوص هر یک از عرصه های اقتصاد مقاومتی توضیحات لازم را بیان کرد.

نمایش فیلم آموزشی پیرامون پرورش بلدرچین از دیگر بخش های این کارگاه برای آشنایی بیشتر حاضران با عرصه پرورش طیور بود که مورد استقبال قرار گرفت.

در این کارگاه آموزشی هرکدام از افراد که طرح اقتصادی داشتند در خصوص نحوه دریافت تسهیلات سوالات خود را بیان کردند و در این خصوص توجیه شدند.

راه اندازی تعاونی های عشایری از دیگر مباحث این کارگاه بود، که توسط مسئول بسیج سازندگی ناحیه، نحوه تشکیل و عضویت در تعاونی عشایری توضیح داده شد.

جلسه شورای اندیشه ورز جهادی با حضور مسئول و اعضای گروه جهادی حوزه درجهت رفع مشکلات گروه های جهادی و تلاش برای محرومیت زدایی از منطقه پایان بخش این کارگاه بود.

ارسال نظرات