سردبیر هفته نامه عبرت‎های عاشورا در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
بیشه‎ای گفت: آقای مطهری با توجه به امتیازات خاصی که طی چند سال اخیر از انحصار آثار پدر بزرگوار خود علامه شهید مطهری توسط انتشارات صدرا داشته و اجازه هیچ گونه انتشار آثار شهید مطهری را به دلسوزان و ناشرین بزرگ کشور نداده و از این منظر ثروت‎های بسیار عجیبی را رقم زده؛ جز کسانی است که خود مورد سوال است.
کد خبر: ۸۷۱۷۱۳۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
ابوالفضل بیشه‎ای سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص سکوت علی مطهری در موضوع فیش‎های نجومی بیان کرد: آقای مطهری که در بسیاری از مسائل مختلف کشور اظهار نظر می‎کنند چگونه است که در موضوع به این مهمی سکوت کرده است؟

بیشه‎ای در ادامه عنوان کرد: بحث فیش‎های نجومی در فضای سیاسی کشور آزمون جدی است برای همه مسئولین و مدعیان در همه جناح‎ها، در این میان کسانی ساکت هستند و اعلام موضع نمی‎کنند یا موضع جدی نمی‎گیرند و یا اینکه موضع دوپهلو می‎گیرند که خود آنها به نوعی با این فیش‎ها یا ثروت‎های کلان دست به گریبان و مبتلا به این موضوع هستند.

وی در خصوص چرایی سکوت نائب رئیس مجلس تصریح کرد: به نظر می‎رسد آقای مطهری با توجه به امتیازات خاصی که طی چند سال اخیر از انحصار آثار پدر بزرگوار خود علامه شهید مطهری توسط انتشارات صدرا داشته و اجازه هیچ گونه انتشار آثار شهید مطهری را به دلسوزان و ناشرین بزرگ کشور نداده و از این منظر احتمالا ثروت بسیار عجیبی را رقم زده، جزو کسانی است که خود مورد سوال است.

سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا ادامه داد: از این رو اگر آقای مطهری در این مورد موضع بگیرد ممکن است از او بعدا سوال شود خود شما  که از آن امتیازات و رانت‎های خاص استفاده‎ کردید چگونه می‎خواهید جواب دهید؟

بیشه‎ای در ادامه تاکید کرد: در مورد باقی افراد نیز که سکوت کرده‎اند همین مطلب صدق می‎کند، یعنی هر فردی را مشاهده کردیم که در این موضوع موضعی نگرفت و سعی بر فراکنی کرد، خود این فرد یا خانواده یا نزدیکان او به نوعی با این نوع بهره برداری‎ها  و فیش‎های نجومی دست به گریبان و مبتلا هستند!
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
۱۷:۳۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
ساکتین فیش های نجومی اکثرا دستی بر آتش دارند
شاید .......