خبرهای داغ:
در مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی ریو اعلام شد
استاندار تهران گفت: ‌‌برای ورزشکاران اعزامی از استان تهران که در بازیهای المپیک و پاراالمپیک ریو ۲۰۱۶ موفق به کسب مدال طلا شوند، یک قطه زمین معادل ۷۵ میلیون تومان و برای مدال‌آوران نقره و برنز به ترتیب ۵۰ و ۳۰ میلیون تومان به عنوان هدیه در نظر داریم.
کد خبر: ۸۷۱۷۱۴۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از استانداری تهران؛ سید حسین هاشمی در مراسم تجلیل و بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی ریو 2016 استان تهران اظهار کرد:‌ هیچ چیز به اندازه ورزش ملتها را به یکدیگر نزدیک نمی‌کند و بدون هیچ خط و مشی سیاسی، ورزشکاران در قلب مردم جای دارند.

وی افزود: ‌ورزشکار سفیر واقعی هویت یک ملت است و مدال‌آوری یک ورزشکار اخلاق و رفتار مردم  آن کشور را به دنیا نشان می‌دهد.

استاندار تهران با بیان اینکه استان تهران باید در حوزه ورزش نیز پیشتاز باشد، تصریح کرد: ‌تهران این ظرفیت را دارد که جایگاه خود را در همه رشته‌های ورزشی  ارتقاء دهد تا در‌خور جمعیت 13 میلیونی استان تهران باشد.

هاشمی ضمن ابراز امیدواری برای افتخار‌آفرینی ورزشکاران المپیکی کشورمان گفت:‌ برای ورزشکاران اعزامی از استان تهران که در بازیهای المپیک و پاراالمپیک ریو 2016 موفق به کسب مدال طلای مسابقات شوند، یک قطه زمین معادل 75 میلیون تومان و برای مدال‌آوران نقره و برنز به ترتیب 50 و 30 میلیون تومان به‌عنوان هدیه در نظر گرفته‌ایم؛ ‌برای مربیان ورزشکاران مدال‌آور مسابقات نیز تا سقف 20 میلیون تومان هدیه در نظر داریم.

مراسم بدرقه از ورزشکاران با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، گل‌محمدی؛ مدیر‌کل ورزش و جوانان استان تهران‌، معاونین استانداری، روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه‌ها و شهرستانهای تابعه و روسای هیئتهای ورزشی استان تهران و 11 ورزشکار کسب سهمیه المپیک و 13 ورزشکار پاراالمپیک به ریو 2016 برگزار شد.

در پایان این مراسم ورزشکاران حاضر در مراسم با اهدای لوح و هدایا از سوی استاندار تهران برای حضور در مسابقات المپیک و پارا المپیک 2016 بدرقه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها