خبرهای داغ:
مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان خبر داد:
مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان از اعزام80 گروه جهادی به مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۷۱۷۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا غفوری با اعلام این خبر گفت: هر ساله قبل از اعزام این دانشجویان به مناطق محروم، توسط خود گروه های جهادی شناسایی انجام می شود.

وی ادامه داد: در این شناسایی ها، محل حضور گروه های جهادی، نیازهای مردم منطقه، امکانات، توانمندی های گروه و مواد و هزینه های لازم برای اجرای طرح برآورد می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار کرد: امسال در اردیبهشت ماه و اوایل خرداد عرصه های حضور جهادگران بسیجی در زمینه های بهداشتی، آموزشی و عمرانی شناسایی شد.

وی با بیان اینکه اعزام گروه های جهاد بعد از ماه مبارک رمضان از 21 تیرماه آغاز شده است، ادامه داد: تاکنون 5 گروه جهادی به این مناطق اعزام شده اند و 75 گروه دیگر نیز تا پایان شهریور ماه به مناطق محروم استان های اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد اعزام می شوند.

غفوری خاطر نشان کرد: مدت این اردوها 10 روزه است که با احتساب تعداد افراد شرکت کننده بالغ بر 20 هزار نفر ساعت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم به صورت جداگانه در بخش آقایان و خانم ها است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: فعالیت خواهران دانشجو در زمینه های فرهنگی، آموزشی، مشاوره و معاینات پزشکی و فعالیت برادران بیشتر در عرصه های عمرانی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم در راستای اثر گذاری فرهنگی ارتباط دانشجویان شرکت کننده در دوره در طول سال با روستا برقرار باشد.

غفوری افزود: تاکنون دو دوره آموزشی ویژه دبیران گروه های جهادی برگزار شده است که در این دوره های چگونگی شناسایی نیازهای مردم روستا، نحوه تعامل با آنها، شیوه های خدمت و شیوه های نوین جذب، تبیین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها