مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ماهواره؛ ابزاری برای تغییر نگرش کشورهای مستقل

کارشناس رسانه گفت: ماهواره و اینترنت دو ابزار قدرتمند و فراگیر در مدیریت افکار عمومی محسوب می شوند و نظام سلطه با راه اندازی یک جنگ نرم تمام عیار بر علیه کشورهای هدف و مستقل به دنبال تغییر نگرش ها و رفتارها و نهایتا براندازی کشورهای آزادی خواه می باشد.
کد خبر: ۸۷۱۷۱۸۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
رضا صفری مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امروزه سازمان های تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه در سراسر دنیا تلاش بی وقفه ای را برای بهره برداری از وسایل متنوع به منظور هدایت و تغییر و اصلاح افکار عمومی در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: ماهواره و اینترنت دو ابزار قدرتمند و فراگیر در مدیریت افکار عمومی محسوب می شوند و نظام سلطه با راه اندازی یک جنگ نرم تمام عیار بر علیه کشورهای هدف و مستقل به دنبال تغییر نگرش ها و رفتارها و نهایتا براندازی کشورهای آزادی خواه می باشد.

صفری اظهار داشت: ماهواره و فضای مجازی به عنوان پیاده نظام و جنگ افزار اصلی این نبرد نرم می باشند، از اینرو ما باید برای خنثی ساز ی مکائد و نقشه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از همه ظرفیت های قانونی در ابعاد سلبی و ایجابی برای مقابله با آنها استفاده کنیم.

مسئول بسیج رسانه اصفهان تصریح کرد: قوه قضاییه و نیروی انتظامی و امنیتی و دستگاه های فرهنگی باید در کنار یکدیگر نسبت به نفوذ خزنده اشاعه دهنگان استفاده از ابزارهای علنی دشمن سد و مقابله ایجاد کرده و جلوگیری نمایند.

صفری گفت: طبق آمارهای ارائه شده توسط دستگاه های متولی در خصوص آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، ترویج مسائل غیر اخلاقی، گرایش به مصرف گرایی و تجمل گرایی و هنجارشکنی، عامل اصلی این آسیب ها به استفاده از ماهواره و شبکه های اجتماعی در زندگی بر می گردد.

ارسال نظرات