خبرهای داغ:
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در چهارمین سالگرد دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص تجدید نظر در سیاست تحدید نسل، نماهنگ «بحران پیری» درباره تبعات افزایش یا کاهش نرخ باروری بر جامعه ایرانی را منتشر کرد.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۰۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رمضانی کارگزاران نظام در تاریخ 1391/5/3 برای اولین بار دستور تجدید نظر در سیاست تحدید نسل را صادر کرده و فرمودند: «جمعیت جوان و بانشاط و تحصیلکرده و باسواد کشور، امروز یکی از عاملهای مهم پیشرفت کشور است. در همین آمارهائی که داده میشود، نقش جوانهای تحصیلکرده و آگاه و پرنشاط و پرنیرو را می بینید. ما باید در سیاست تحدید نسل تجدیدنظر کنیم.» ایشان در چندین دیدار دیگر نیز به تبیین این مسئله پرداختند و مسئله ی افزایش نسل را از مباحث مهمی دانستند که همه ی مسئولین کشور، روحانیون و مبلغین باید درباره ی آن فرهنگ سازی کنند.
به همین مناسبت پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «بحران پیری» را درباره ی تبعات افزایش یا کاهش نرخ باروری بر جامعه ی ایرانی منتشر می کند.


ارسال نظرات