رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت خبر داد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت گفت: ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی از خواسته‌ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که امروز نیاز آن در بین جوانان بیشتر احساس می‌شود، زیرا اثرگذاری آن نیز بیشتر است.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۳۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

حجت‌الاسلام صادق دوستار در گفتگو با خبرنگار بسیج از گیلان گیلان، با اشاره به برنامه‌های تابستانی سازمان تبلیغات اسلامی، محتوا بخشی به برنامه‌ها و پرداختن کیفی طرح اوقات فراغت را در اولویت قرار داد و به اهداف تشکیل هسته‌های فرهنگی جوان و بوستان معرفت ویژه کودکان پرداخت و اظهار کرد: شناسایی استعدادها و توانمندی های جوانان و نوجوانان از اهداف اصلی و مهم این طرح است که مسئولین هسته‌ها باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان وظایف مسئولین هسته‌های فرهنگی ‌جوان، تأکید کرد: مدیریت هسته فرهنگی جوان و نظارت مستمر و دقیق نسبت به برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و تقسیم‌ بندی وظایف و وگذاری مسئولیت‌ها به جوانان از وظایف اولیه است که موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت با اشاره به محور فعالیت‌ها یادآور شد: نشست‌های گفتمانی، فعالیت در فضای مجازی، فعالیت‌های پرورشی و دیدار با علماء، اندیشمندان، شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی از مهمترین محورهای فعالیت در تابستان امسال خواهد بود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی، گفت: ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی از خواسته‌ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که امروز نیاز آن در بین جوانان بیشتر احساس می‌شود، زیرا اثرگذاری آن نیز بیشتر است.

این مسئول فرهنگی سبک زندگی ایرانی و اسلامی را از سرفصل‌های مهم آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: آشنایی جوانان نسبت به هویت دینی و ملی و تشریح آسیب‌های زندگی سبک غربی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و باید جدی گرفته شود و در اولویت برنامه‌ها و سرفصل‌های آموزشی قرار گیرد.

ارسال نظرات