خبرهای داغ:
مدیر طرح جوانه های صالحین استان سمنان گفت: طرح جوانه های صالحین باشعارنشاط و تعالی و با محوریت ترويج گفتمان «اقتصاد مقاومتی» در پایگاه های مقاومت بسیج استان سمنان اجرا مي شود.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۵۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
فرج الله فرزانه مدیر طرح جوانه های صالحین استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، اظهار داشت: با توجه به اهمیيت کادرسازی وغنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طرح جوانه های صالحین در250پایگاه های استان سمنان باشعار نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی درحال اجرا است.

وي افزود: این طرح دراول خردادماه در پایگاه های مجری آغاز شده است و تا 25 شهریور در پایگاه بسیج محلات و جامعه زنان و عشایری دراستان ادامه دارد.

مدیر طرح جوانه های صالحین استان سمنان افزود: بی‌شک مسئله تربیت و پرورش انسان، محوری‌ترین هدف انبیاء و اولیاء الهی بوده است.

فرزانه گفت:‌انقلاب اسلامی ایران نیز که بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام به ثمر نشست از این قاعده مستثنی نیست؛‌بنابراين در طول مدتی که ازعمر انقلاب اسلامی می‌گذرد؛ تربیت و پرورش دینی به‌شدت مورد غفلت واقع شده است؛ به‌گونه‌ای که حتی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و سایر نهادهای فرهنگی- تربیتی نیز اغلب رویکردی آموزشی داشته و از مسئله تربیت غفلت داشته‌اند.

وي اظهار داشت: بی تردید رسیدن به جامعه مطلوب بدون تربیت افراد آن جامعه میسر نیست و طرح جوانه ها در پایگاه های بسیج بستری جهت جذب تربیت افراد برای جامعه و مجموع بسیج خواهد بود.

مدیر طرح جوانه های صالحین استان سمنان افزود: افتتاحیه طرح جوانه های در نواحی و پایگاه های بسیج انجام گرفته است و خانواده ها در جریان اهداف طرح قرارگرفته اند و پایگاه های بسیج نقش مهمی دراجرای طرح جوانه‌ها و اهداف برنامه ریزی شده این طرح دارند و با توجه به اهمیت این موضوع با تشکیل اتاق فکر و برنامه ریزی و انجام برنامه جدید در راستای غنی سازی اوقات فراغت و تقویت اعتقادات نوجوانان و جوانان کوشا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها