در آئین بدرقه ورزشکاران اعزامی به ریو برزیل اعلام شد

ورزش کاران مازندرانی 300 مدال را به استان آوردند

13 ورزشکار مازندرانی در رشته‌های وزنه‌برداری، تکواندو، تنیس روی میز، والیبال، شمشیربازی, کشتی از 7 شهرستان مازندران خود را برای رقابت در المپیک ریو 2016 آماده می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۵۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه افتخارات به دست آمده در ورزش استان متعلق به ورزشکاران استان است تصریح کرد: ورزش مازندران با قدمت 60 ساله توانست در سال گذشته بالغ بر 300 مدال را توسط ورزشکاران و مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی کسب کند.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه 13 ورزشکار از 63 ورزشکار اعزامی به رقابت‌های المپیک ریو را ورزشکاران مازندرانی تشکیل می‌دهند گفت: دو مربی مازندرانی برای نخستین بار در تاریخ المپیک به این رقابت‌ها در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه مازندران استان مستعد کشور در حوزه قهرمان‌پروری است افزود: در دولت تدبیر و امید هدف‌گذاری ورزش مازندران به عنوان نگین ورزش کشور به خوبی صورت گرفته است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه کسب بالغ بر 300 مدال توسط ورزشکاران مازندران در سال 94 در عرصه‌های ملی, بین‌المللی و آسیایی در تاریخ ورزش مازندران بی سابقه بوده است افزود: دوران بلوغ ورزش استان با اعزام ورزشکاران به المپیک ریو طی خواهد شد.

وی با اظهار امیدواری از کسب مدال‌های رنگارنگ ورزشکاران مازندرانی در المپک ریو برزیل گفت: امیدواریم بتوانیم در عرصه کسب مدال قهرمانی ورزشکاران در المپیک پیش روی نگین کشور باشیم.

علی‌رضا یونسی رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به قدمت بالای مازندران در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی و ورزشی افزود: کسب بیشترین سهمیه المپیک از ورزشکاران مازندران این استان را در تارک افتخارات کشور جای داده است.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر تقویت روحیه قهرمانی و اخلاق ورزشی در بین ورزشکاران گفت: امیدواریم کاروان ورزشی مازندران در المپیک ریو همانند سایر آوردگاه‌ها افتخار آفرینی کند.

وی با بیان اینکه افزایش سلامت و نشاط اجتماعی از اهداف اساسی دولت تدبیر و امید در حوزه ورزشی است تصریح کرد: باید به پهلوان‌مداری و قهرمان پروری ورزشکاران این خطه افتخار کرد.

13 ورزشکار مازندرانی در رشته‌های وزنه‌برداری، تکواندو، تنیس روی میز، والیبال، شمشیربازی, کشتی از 7 شهرستان مازندران خود را برای رقابت در المپیک ریو 2016 آماده می‌کنند.

در پایان از ورزشکاران راه‌یافته به مسابقات المپیک 2016 ریو از مازندران با اهدای هدایایی تجلیل شد.

بهداد سلیمی و محمدرضا براری در وزنه‌برداری، فرزان عاشورازاده در تکواندو, نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، مجتبی میرزاجان‌پور و عادل غلامی در والیبال، مجتبی عابدینی در شمشیربازی، حسن یزدانی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی، قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده در کشتی آزاد و فرنگی 13 ورزشکار مازندرانی اعزامی به مسابقات المپیک ریو 2016 برزیل در کاروان تیم ملی هستند.

آیین بدرقه قهرمانان ورزشی مازندران به المپیک 2016 ریو برزیل شامگاه یکشنبه در محل هتل المپیک تهران با حضور ورزشکاران مازندرانی، مدیران ورزش استان و روسای هیئت‌های ورزشی مازندران برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار